Obavijesti

Tech

Komentari 20

Znate li složiti najpopularniju mozgalicu na svijetu?

Znate li složiti najpopularniju mozgalicu na svijetu?
1

Ludilo oko slaganja kocke i usklađivanja njezinih boja traje već godinama, a igra nikako da izađe iz mode. Idealan je poklon za sve prigode

Od svih društvenih igara te igrica koje možete samostalno igrati, svakako je najpopularnija Rubikova kocka. Svatko tko ju je barem jednom primio u ruke, zasigurno je dugo nije ispuštao iz ruku. Čak niti oni najuporniji nisu uspjeli složiti je u kratkom roku. To zapravo niti ne čudi kada spomenemo da je autoru kocke Ernu Rubiku trebalo i nešto više od mjesec dana da dovrši svoju kreaciju.

Vječna zabava

Tijekom vremena razvijene su razne tehnike slaganja, a igra je završena kada naravno uspijete izjednačiti sve kockice na svakoj površini kocke. Vratite se u djetinjstvo, zagrijte mozak i prstiće te nemojte odustati dok je ne složite!

Ako ne znate što pokloniti prijateljima za Božić, rođendan ili neku drugu prigodu, Rubikova kocka je u tom slučaju idealna. Kupite je ovdje


Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 20
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.