Obavijesti

Tech

Komentari 12

Besplatni Call of Duty zaradio dva milijuna dolara u dva dana

Besplatni Call of Duty zaradio dva milijuna dolara u dva dana
1

Prva Call of Duty mobilna igra u zadnjih nekoliko godina apsolutni je hit u svijetu. Igra je nakon samo 48 sati također prikupila preko 20 milijuna instalacija, a u toj su brojci podjednako zastupljene sve platforme

Call of Duty: Mobile načelno je "besplatna" igra za Android i iOS uređaje, no to nije spriječilo Activision da već u prva dva dana od globalnog izlaska ove pucačine zaradi jednako toliko milijuna američkih dolara, izvještava analitička tvrtka Sensor Tower.

Igra je nakon samo 48 sati također prikupila preko 20 milijuna instalacija, a u toj su brojci podjednako zastupljeni Appleovi iPhone modeli i iPadi te Android mobiteli i tableti. Igra je najpopularnija u Indiji gdje već ima tri milijuna igrača, a njena druga najveća, za milijun manja publika jest ona američka, prema istom izvoru.

Unatoč činjenici da se radi o mobilnom naslovu dizajniranom za povremene igrače, a ne najentuzijastičnije gamere, COD: Mobile od svoje je proljetne najave do početka ovog mjeseca bio jedna od najočekivanijih igara godine, ponajviše među publikom PUBG: Mobilea razoračanom lošom tehničkom izvedbom te igre.

Najnoviji FPS jednako je dobro prihvaćen i na našim prostorima, a neki od poznatijih regionalnih gamera već predviđaju brzu propast PUBG: Mobilea. Iako je novi COD i dalje vlasništvo Activisiona, samu igru razvio je kineski Tencent, isti gigant koji stoji ne samo iza PUBG franšize, već i najveći dioničar Epic Gamesa, tvrtke iza battle royale fenomena Fortnitea.

Pokretanje videa...

00:48

Krajem ovog mjeseca također ćemo zaigrati i "pravi" nastavak Call of Duty serijala, reboot legendarnog Modern Warfarea koji već mjesecima stvara svakakve kontroverze.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 12
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.