Obavijesti

Tech

Komentari 7

Disney prvi put ispred Netflixa

Disney prvi put  ispred Netflixa

Na usluge franšize Disney+ pretplatilo se 1,4 milijuna ljudi, čime se ukupna brojka pretplatnika za Disneyevu streaming ponudu popela na 221 milijun

Disney je po prvi puta prestigao Netflix po ukupnom broju pretplatnika, pokazuju podaci dviju tvrtki.

Na usluge franšize Disney+ pretplatilo se 1,4 milijuna ljudi, čime se ukupna brojka pretplatnika za Disneyevu streaming ponudu popela na 221 milijun.

Netflix je pak izvijestio da ima 220,67 milijuna pretplatnika.

Disney+ od utorka i u Hrvatskoj, donosi više od 900 filmova i serija, evo koliko će nas koštati
Disney+ od utorka i u Hrvatskoj, donosi više od 900 filmova i serija, evo koliko će nas koštati

To je prvi puta da je neki konkurent nadmašio Netflix, pionira streaminga, po ukupnom broju pretplatnika.

"Imali smo izvrstan kvartal (...) s velikim rastom gledanosti sportskih događaja uživo te značajnim rastom broja pretplatnika na našim streaming uslugama”, rekao je izvršni direktor Disneya Bob Chapek.

"S dodatnih 14.4 milijuna Disney+ pretplatnika u fiskalnoj trećem kvartalu, sada imamo 221 milijun ukupnih pretplatnika", dodao je.

POGLEDAJTE VIDEO: GAMER IMPERATOR FX O NOVOJ PJESMI

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 7
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.