Lifestyle

Komentari 10

Anđelica Izabel: Vježbam da se osjećam dobro, a obožavam pilates, kickboxing, jogu, SUP

Anđelica Izabel: Vježbam da se osjećam dobro, a obožavam pilates, kickboxing, jogu, SUP

Tajna njezine vitkosti je u predanom radu. Brazilka za sebe kaže da je profesionalni model te da se vježbanju posvetila poput profesionalnog sportaša. Odmalena vježba, igra odbojku, tenis, pa i nogomet

Brazilka Izabel Goulart (35), bivša Viktorijina anđelica i top model, jako dobro zna da za savršenu figuru treba puno raditi. I ona to, čini se, ne doživljava kao mukotrpan posao. Dapače, slovi kao 'ovisnica' o fitnessu.

POGLEDAJTE VIDEO: 10 namirnica koje tope salo

- Ja sam profesionalni model, ali i sportašica, prijateljica, kći, sestra... Vježbanje mi je pomoglo da se nosim sa stresom, u svim aspektima života, i privatnom i poslovnom. Vježbanju, baš kao i svom poslu, pristupam profesionalno. Svojim trenerima često kažem: "Želim raditi kao da se spremam za profesionalnu karijeru, o bilo kojoj vrsti treninga da je riječ". Naime, dosegnete toliku razinu fokusa, motivacije i predanosti da možete ostvariti svoj cilj - smatra. 

Iako svoju ljepotu duguje brazilskim genima, ne uzima to zdravo za gotovo. Svaki dan strogo se pridržava svoje fitness rutine koju ne skriva ljubomorno od ostatka javnosti. Na svom Instagram profilu često objavljuje kratke video isječke svojih treninga, koje u tražilici možete vrlo lako naći - potrebno je samo pratiti njezin hashtag #BodyByIza. Budući da još nije kasno za ljetne pripreme, te da je isklesani trbuh ono po čemu je Izabel najpoznatija, možda ne bi bilo ludo 'ukrasti' nešto njezinih recepata. 

Core je baza, core je sve!

Core ili u prijevodu jezgra tijela, predstavlja skupinu mišića čija je glavna funkcija stabilnost donjeg dijela leđa te mišića zdjelice, a pomno osmišljenim vježbama gornji i donji ekstremiteti doslovno se 'povezuju' sa središtem tijela. 

- Obožavam vježbati taj dio tijela, od tuda sve polazi. Imam nekoliko omiljenih vježbi koje stalno radim, no pazim da se tijelo ne ulijeni, pa često ubacujem neke nove vježbe. Vježbam svaki dan i garantiram da u samo dva, tri mjeseca svatko može za svoje tijelo učiniti čuda - kaže Brazilka i dodaje da se sportom bavi odmalena. U školi se natjecala u trčanju, odbojci, košarci pa i nogometu te gimnastici. Sportu, osim figure, kaže, duguje i mogućnost da se lako fokusira na sve, ali i snagu te motivaciju. 

Ne treba vam teretana

Vježbati možete svugdje. Često, kad zbog posla nemam vremena za odlazak u teretanu, u hotelskoj sobi odradim brzi trening snage. Bez ikakvih pomagala, koristeći snagu svoga tijela odradim vježbe za noge, stražnjicu, trbušnjake i ruke. I, da, uza sebe uvijek imam vijaču i medicinsku loptu na napuhavanje. To je dio moje obvezne opreme na svakom putovanju, dodaje top model i kaže da je jednom prilikom vježbala i u avionu. Brat ju je izazvao, a ona je odmah pristala - trening 'u zraku' bio je nezaboravan. No, kada je riječ o treninzima u zatvorenom tu su joj favoriti pilates, kickboxing, funkcionalni treninzi pa i TRX. No voli vježbati i vani - često odlazi na trčanje i vježba jogu u prirodi. 

Hop-hop

Preskakanje užeta pokreće niz poželjnih procesa u tijelu - srce ubrzanije radi, a kalorije se pojačano troše. I tu rade mišići corea zaduženi za stabilizaciju, a istovremeno radi cijelo tijelo - donji dio tijela poskakuje, ruke i ramena su u pokretu, što poboljšava koordinaciju i balans. 

Zabava uz hula-hop

Osim vijače, voli i druge 'dječje' rekvizite. Tako je na svom Instagramu podijelila video u kojem vrti hula-hop. Upravo je to jedna od vježbi koja gradi mišiće corea, osobito trbušnjake, a rezultati su vidljivi vrlo brzo. Dok ga vrtite, aktivirate čak 30 mišića corea, postajete fleksibilniji te se gradi osjećaj za ravnotežu. 

Joga na dasci, usred Pariza...

U pirodi često kombinira trčanje i jogu. Tako je tijekom boravka u Parizu nakon treninga trčanja, odradila trening joge ispod slavnog tornja. A kad je na plaži, jogu spaja s morskim aktivnostima. Velika je ljubiteljica SUP-a, veslanja na dasci na kojoj vježba jogu.

Dok veslate na dasci rade svi mišića tijela, od nogu, stražnjice, trbušnjaka, donjeg dijela leđa do ruku i ramena. Kad se balansiranju na vodi dodaju elementi iz joge, uz jačanje osjećaja za ravnotežu, podiže se fokus i prisutnost u trenutku. 

Vitaminska bomba za početak dana

Jako pazim i na prehranu, a jutarnji obroci su mi najvažniji. Ujutro si odmah iscijedim svježi sok. Imam 15 recepata koje pijem 15 dana u kontinuitetu. Kad 'zavrtim' krug, krenem iz početka. Radim si sokove od voća, povrća, ponajviše tamnozelenog lisnatog povrća pa čak i žitarica. S obzirom na to da trenira svaki dan, napominje da nakon svakog treninga pazi da tijelu pruži dobar proteinski obrok ili barem proteinsku pločicu. 

Dodaje da pri izboru hrane naginje izbjegavati namirnice s glutenom, ali voli jesti kruh. No, ne bilo koji, kruh peče sama. Njezin pristup prehrani vrlo je jednostavan. Pazi da joj se na svakom tanjuru nađe nešto jednostavno, a zdravo - proteini, ugljikohidrati i povrće. Čak i kad je vani, pažljivo bira što će naručiti u restoranu. 

No, taj zdravi način života je ne određuje - on je tu da bi postala bolja verzija sebe, kaže. 
- Ne probudim se ja svakog jutra s mišlju da želim izgledati dobro, probudim se s mišlju da se želim osjećati dobro - kaže dodajući da kad uđe u prostoriju želi unijeti dašak pozitive, cilj joj da se i ljudi oko nje osjećaju sjajno, da se smiju. 
 

Najčitaniji članci