Lifestyle

Komentari 1

Juha od špinata u pet koraka

Juha od špinata u pet koraka

Špinat pročišćava krv, jača imunitet i daje vašoj koži prirodan sjaj. Kako biste iskoristili njegove blagodati donosimo vam recept za najlakšu pripremu juhe od špinata

Špinat je povrće koje većina ljudi baš i ne voli. Smatraju da ovo zeleno lisnato povrće ima pomalo gorak okus, a i miris im nije baš privlačan. Iako nije vrlo popularno povrće, ima brojne zdravstvene prednosti.

POGLEDAJTE VIDEO:

Špinat je  bogat klorofilom, proteinima, mineralima željezom, magnezijem, fosforom te brojnim oligoelementima potrebnima za održavanje ravnoteže zdravlja. Nudi ogromne zalihe hranjivih tvari u odnosu na svoju kaloričnu vrijednost.

Odličan je izvor nutrijenata poput vitamina C i E, betakarotena, mangana, cinka i selena, koji brane organizam od brojnih bolesti povezanih s antioksidativnim stresom.

To je posebice važno za zdravlje krvnih žila, koje su sklone upalnim procesima.

Jedna šalica kuhanog špinata sadrži šest puta dnevno preporučenu količinu vitamina K koji je također ključan za zdravlje kostiju.

Slijedite ovih pet koraka kako biste napravili brzu i finu juhu od špinata:

Korak 1: Uzmite 2 šalice lišća špinata i temeljito ih operite. Nasjeckajte ih i stavite sa strane.

Korak 2: Zagrijte malo maslaca u loncu i dodajte mu 1 lovorov list. Dodajte ½ šalice sitno nasjeckanog luka i 2 nasjeckana režnja češnjaka. Pirjajte na srednje jakoj vatri.

Korak 3: Zatim dodajte nasjeckane listove špinata i promiješajte. Začinite s malo soli i papra. Dodajte još ½ šalice mlijeka i 2 šalice vode. Pustite neka zavri.

Korak 4: Isključite vatru i pustite da se ohladi. Smjesu miješajte kuhačom dok ne postigne glatku konzistenciju. Prije miješanja uklonite lovorov list iz smjese.

Korak 5: Ostavite da se još malo krčka i poslužite vruće. Dobar tek!

Uz juhu možete poslužiti kruščić, Mozzarellu ili cherry rajčicu, piše Pink Villa.

 

Najčitaniji članci