Lifestyle

Komentari 0

Kako napraviti bočni plank s varijacijama podizanja nogu?

Kako napraviti bočni plank s varijacijama podizanja nogu?

Plank i sve njegove varijacije aktivirat će vaše tijelo od glave do pete. Ovu verziju planka možete dodati u svoju rutinu vježbanja kako bi je osvježili, a radi se o bočnom planku s podizanjem noge

Ova varijacija klasičnog bočnog planka izvrstan je potez za dodavanje joge i vježbe s vlastitom tjelesnom težinom u svoj trening. Evo kako napraviti ovu naprednu joga vježbu prema instruktorici joge Pilin Anice.

POGLEDAJTE VIDEO: Vježbe disanja protiv stresa i negativnih misli

Kako napraviti varijaciju bočnog planka s podizanjem noge:

Modifikacije:

Koje su prednosti?

Plank je izvrstan za rad s jezgrom, rukama, nogama, prsima i ramenima. Ova posebna varijacija također je izvrsna za jačanje struka  i bokova. Izvježbat ćete zglobove - uglavnom na bokovima i zapešćima.

Samo imajte na umu, da potpuno protezanje noge zahtijeva pristojnu dozu fleksibilnosti, pa ako još niste u takvoj formi, nastavite raditi na tome. Kukovi i tetive mišića začas će biti pokretniji, piše Mind Body Green.

Najčitaniji članci