Procjenjuje se da će Kina na tržištu luksuznih predmeta preteći Francusku i Japan, a razlog za to krije se u rastućoj srednjoj klasi i izvrsnoj distribucijskoj mreži
Kinezi su ludi za luksuzom, no prvo mjesto drže Amerikanci
U sljedećih pet godina Kina će preuzeti drugo mjesto na tržištu luksuznih proizvoda, utvrdila je studija britanske tvrtke Euromonitor. Analitičari tvrde da će Kina preteći Francusku, Veliku Britaniju, Italiju i Japan, a uvjerljivo prvo mjesto i dalje će zadržati Sjedinjene Američke Države. Za rast je zaslužna brzorastuća srednja klasa i razvijena distribucijska mreža. Prodaja luksuznih predemeta u Kini premašuje prodaju istih na svjetskom tržištu, piše Vogue.
Procijenjuje se da će prodaja luksuznih proizvoda ove godine donijeti 1755 milijardi kuna zarade, što je gotovo pet posto više nego prošle godine. I dok japansko i zapadno tržište stagniraju, prodaja osim u Kini, raste i u Brazilu, Rusiji te Indiji.