Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
4 komentara

Muči vas salo na trbuhu? Dvije promjene garantiraju rezultat

Kako starimo, sve se teže rješavamo sala na trbuhu. Ali, uz malo motivacije i neke promijene u načinu življenja, to ne mora biti problem. Neželjenog sala na trbuhu riješite se uz ove dvije promjene

Foto: Dreamstime
4 komentara

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Ne može im nitko ništa: Sa 100 godina obaraju rekorde

Kako starimo, sve se teže rješavamo sala na trbuhu. Ali, uz malo motivacije i pravilnog načina življenja to ne mora biti problem.

- Razlozi zbog kojih se žene bore s postizanjem rezultata nakon 40. godine, su ti što ne uključuju trening snage i boje se jesti pravu hranu -  kaže Sarah Kusch, fitnes trenerica iz Los Angelesa i dodaje da je pravilna prehrana i treninzi snage najbrži način za promjene na vašem tijelu.

UNAPRIJED JE PUN Restoran u Amsterdamu goste prima u 'staklenicima' za dvoje

Prvi korak: Pokrenite se

- Ključ uspjeha u vježbanju je dosljednost. Potreban vam je jednostavan plan koji vas uvodi polako u treninge, nadograđuje se kako jačate i koji vam ne oduzima puno vremena ili truda. Cilj je vježbati otprilike 20 minuta, koristeći vježbe koje možete prilagoditi svojoj razini fitnessa - kaže Kusch.

Smiling Woman Using Weights Supervised by Trainer | Autor: contrastwerkstatt Foto: contrastwerkstatt

  • Ojačajte: Istraživanja pokazuju da dizanje utega može donijeti velike promjene u izgledu tijela, zbog čega je trening snage najvažniji dio ovog plana. Žene u postmenopauzi koje su odradile dva treninga snage tjedno, značajno su smanjile tjelesnu masnoću i opseg struka u 6 tjedana, pokazalo je istraživanje koje je objavljeno u časopisu Menopause.
  • Pojačajte trening: Kombinirajte toniranje tijela s kratkim, ali brzim vježbama kako biste pokrenuli mišićno tkivo i ubrzali metabolizam
  • Uključite jetru:  Pristupite tim dubokim mišićima tijekom svakog pokreta za optimalno toniranje. Rezultat: čvršći, ravniji trbuh i bolje držanje.
  • Istegnite se: U samo nekoliko minuta laganih pokreta, oslobodit ćete se napetosti, poboljšati oporavak i fleksibilnost.
ISPOVIJESTI - LOŠA ISKUSTVA Majke nakon poroda: 'Čak šest mjeseci nisam osjećala ništa...'

- Istezanje smanjuje bolove, a iza ćete se osjećati nevjerojatno - kaže Kusch.

Drugi korak: Jedite zdravije

Odlučite se za cjelovite namirnice (uključite svježe voće i povrće, integralne žitarice i bjelančevine poput peradi, ribe i leće), a što više izbjegavajte prerađenu hranu. Tako ćete u svoju prehranu uključiti namirnice s velikom količinom hranjivih sastojaka koji daju energiju, grade mišiće i bore se protiv upala, ističe Kusch.  Također ćete smanjiti dodani šećer i smanjiti dodatne kalorije, prenosi Prevention.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Fitness instruktorica i njezina mama: Teško je znati tko je tko

POGLEDAJTE VIDEO (Boris Banović) #ZAJEDNO24SATA:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message