Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
5 komentara

Pilates vježbe za vitak struk te utegnute i seksi trbušne mišiće

Dovedite svoj struk i trbuh u savršenu formu prije ljeta uz tri vježbe potisaka, skleka i pridržavanja na rukama kroz koje vas vodi instruktorica basi pilatesa Ivana Vuljević

Pixsell
Foto: Pixsell
5 komentara

Vježbe preporučuje Ivana Vuljević, instruktorica BASI pilatesa, društvo sportske rekreacije Dvoranica

Dječji sklek

Kleknite, leđa su ravna, a trbuh uvučen. Uz udah savijte laktove koji ostaju postavljeni usko uz tijelo. Vratite se u početni položaj. Ponovite od 8 do 12 puta. 

Izdržaj na rukama

Oslonite se na dlanove te podignite zdjelicu tako da je tijelo u ravnini. Uz izdah ispružite nogu, tijelo je mirno, a trbuh stisnut. Ponovite pet puta svakom nogom.

Bočni izdržaj

Oslonite se na dlan. Noge su savijene, a trbuh čvrst. Podignite zdjelicu i izravnajte noge, a ruku ispružite u visini ramena. Ponovite šest puta. 

Pogledajte jelovnik za 6. tjedan mršavljenja

Pogledajte vježbe za 6. tjedan mršavljenja

Pronađite i savjete za uklanjanje celulita

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message