Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
15 komentara

Po noći je najbolje češljati se, tuširati, ali i staviti dezodorans

Mnoge higijenske navike ljudi rade u pogrešno vrijeme. Sigurno se često znate obrijati tek ujutro ili tek onda staviti dezodorans pa se boriti s bijelim mrljama. Takve stvari rade se ujutro...

Foto: Dreamstime
15 komentara

Maksimalno povećajte isplativost ovih zdravih higijenskih navika tako što ćete ih raditi u pravo vrijeme.

Tuširanje

Foto: Dreamstime
Možda vam se navečer nakon napornog dana ne da tuširati, ali najbolje je isprati svu prljavštinu prije nego što legnete u krevet. Tako ćete uštedjeti vrijeme ujutro i isprati sve alergene, poput polena i prašine, koji bi se mogli zalijepiti za vašu kosu ili kožu. Ujutro ćete se probuditi i osjećati svježe, čisto i spremno za nove pobjede.

Češljanje


Noću počešljajte vlažnu kosu kako biste se poštedjeli raspetljavanje iste ujutro. Umjesto da se budite s čvorovima na glavi, noć prije počešljajte kosu od tjemena do vrhova i razmislite o spavanju u pletenici kako biste izbjegli zapetljanost. Rezultat ove navike je manje oštećenja, manje razdvojenih vrhova i manja žurba ujutro.

Zaustavite smrad

Foto: Dreamstime
Vjerojatno ste jutros nanijeli antiperspirant, ali njega je ipak najbolje nanositi noću. Kada dulje vrijeme koje ostaje na koži omogućava se da aktivni sastojci (obično kombinacija antiperspiranta i tvari za uklanjanje mirisa) - uđu u vaše žlijezde znojnice. Bojite se da ćete ujutro morati prati bijele mrlje od dezodoransa? S time nemate brige jer će se do tada proizvod upiti, a sastojci bi trebali ostati aktivni 24 sata.

BOLJE ZDRAVLJE Samo sat vremena kućanskih poslova snižava rizik od smrti

Njegujte svoje lice

Thinkstock | Autor: Thinkstock Foto: Thinkstock

Istraživanja pokazuju da je tijekom dana naša koža zauzeta reguliranjem tjelesne temperature i zaštitom od sunčevih zraka i oksidacije, dok noću prelazi u stanje preobrazbe kada se stanice obnavljaju. Tada ćelije najviše trebaju hranjive tvari i tada kreme protiv starenja imaju maksimalan učinak, zato navečer ne štedite i nanesite debeli sloj seruma, losiona i krema.

Brijanje

Fotolia | Autor: Fotolia Foto: Fotolia

Ako brijete se noću tada vam noge ujutro neće ograničiti mogućnosti odabira odjeće. Hidratizirajte kožu neposredno nakon brijanja kako biste si osigurali cjelonoćnu hidrataciju i izbjegli iritacije.

Uklonite šminku

Fotolia | Autor: Fotolia Foto: Fotolia

Vjerojatno znate koliko je važno očistiti bronzer i rumenilo kako vam se ne bi začepile pore i aktivirala pojava akni. Također treba ukloniti šminku za oči (maskaru, tuš i sjenilo) kako biste se zaštitili od lomljenja trepavica i gubitka trepavica te potencijalne iritacije očiju.

Gumica za kosu

Foto: Dreamstime

Odaberite mekanu gumicu za kosu i spavajte u labavoj punđi ili pletenici. Ovaj mali noćni ritual vam može pomoći u sprječavanju lomljenja kose dok se okrećete i na taj način zapletete kosu dok spavate. To je također i dobar trik za oblikovanje kose. Operite kosu noć prije i probudite se s lepršavim valovima.

Slim woman with measuring tape HRANA ZA VITKOST Uputa nutricionistice: Uz celer, brokule i jabuke brzo mršavite

Vlaga u zraku je bitna

Ako uključite ovlaživač zraka, lakše ćete disati i potencijalno smanjiti rizik od prehlade i infekcija, jer je vlažan zrak loš za viruse i bakterije. Ovlaživač zraka također može održati kožu mekom, pa čak i smanjiti pojavu bora (zbog suhoće bore izgledaju izraženije). On isto tako može pomoći i kod preblema sa suhim grlom i sinusima, smanjuje rizik od hrkanja, a istovremeno potiče lagan san, piše Reader's Digest

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message