Lifestyle

Komentari 0

Poslovni dress code u 6 ključnih pravila - virtualno i u uredima

Poslovni dress code u 6 ključnih pravila - virtualno i u uredima

Pravila pristojnog odijevanja uključuju diskretan nakit, čistu odjeću, uredan stil, klasične krojeve poput sakoa i košulja te izbjegavanje previše večernjeg, velikog nakita

Bila naša poslovna komunikacija uživo ili online, određene smjernice i dalje su aktualne, iako volimo sve više casual krojeve.

1. Čista odjeća

Prljavi ovratnici i tragovi od hrane ili dugotrajnog nošenja poručuju da se ne brinemo o sebi, stoga neke komade treba oprati nakon samo jednog nošenja.

POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj

2. Uredne kombinacije

Šlampava, razvučena odjeća nije poželjna u poslovnoj komunikaciji, a slično je i sa zgužvanim stvarima.

3. Poslovni krojevi umjesto sportskih

Odjeća za teretanu nije prikladna u poslovnim trenucima, naročito uski topovi, tajice i slični komadi.

4. Neprozirne teksture

Odjeća kroz koju se vidi donje rublje te preuski i premali komadi namijenjeni su večernji izlascima, a ne poslovnoj atmosferi.

5. Klasika je zakon

Posao ne trpi buntovnu odjeću, poput pankerskih komada, poderanih hlača i sličnih krojeva, već je prikladnije nositi nešto klasično, poput sakoa, košulja, bluza i urednih majica.

6. Diskretan nakit

Uloga nakita je diskretno naglašavanje boje ili sjaja, zato je velikim večernjim komadima mjesto u kombinacijama za van, a ne onima za posao.

Najčitaniji članci