Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
16 komentara

Protiv 'zimske depresije' što više boravite na svježem zraku

Hobiji će vam pomoći da skrenete misli. Pročitajte dobru knjigu, upišite tečaj plesa ili jednostavno izađite s prijateljima. Društvo će vam goditi te ćete biti okupirani zabavnim stvarima

Foto: Dreamstime
16 komentara

Promjena godišnjeg doba i dolazak zime često može uzrokovati osjećaj tjeskobe i razdražljivost. To je stanje poznato kao sezonski afektivni poremećaj, a oni koji pate od njega često imaju problema s ustajanjem u zimskim jutrima, te osjećaju simptome slične depresiji.

'Zimsku depresiju' isto tako često prate i nedostatak energije i smanjena želje za druženjem, pa čak i za seksom. Ljudi koji pate od takvog stanja zimi su lošije, a u proljeće i ljeto bolje raspoloženi.

Kako bi se riješili osjećaja tjeskobe zimi, slijedite četiri ključna savjeta.

POGLEDAJTE VIDEO: 

1. Izađite kratko na zrak nekoliko puta dnevno

Što više prirodnog svjetla i svježeg zraka - to bolje. Zimi često manjka vitamina D zbog nedostatka svjetlosti. Provodite više vremena u prirodi, u parkovima i vrtovima. Svjež zrak će vam goditi kao i fizička aktivnost, pa za sunčanijih zimskih dana, umjesto vježbanja u zatvorenim prostorima, radije prošetajte parkom.

2. Nemojte se prejedati 

U tjeskobnim zimskim danima prije ćete posegnuti za hranom, a posebno za slatkišima i grickalicama. Pripazite na količinu i vrstu hrane. Nakon prejedanja možete se samo osjećati lošije i pritom se debljati, a s tim nećete pridonijeti osjećaju sreće. Radije jedite uravnoteženo i vježbajte.

Ako poželite slatko, priuštite si manju dozu. Podić će vam raspoloženje, a nećete pretjerati.

ZRAK 20 PUTA GORI NEGO VANI Ustajali zrak u uredima može utjecati i na produktivnost ljudi

3. Vježbajte i radite u vrtu

Smatra se da znojenje ima djelotvoran učinak protiv osjećaja tjeskobe i lošeg raspoloženja. Posebno ako to radite u prirodi. Ako imate mogućnosti, okopavajte vrt i radite poslove vezane uz vrtlarstvo.  

4. Uključite se i družite

Hobiji će vam pomoći da skrenete misli na nešto pozitivno. Pročitajte dobru knjigu, upišite tečaj plesa ili jednostavno izađite s prijateljima. Društvo će vam goditi te ćete biti okupirani zabavnim stvarima. Opustite se i organizirajte mali izlet s društvom ili obitelji. 

POGLEDAJTE NOVI SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message