Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
141 komentara

Super trik kako utonuti u san brzo i spavati do jutra kao beba

Radi se o posebnoj pozi u kojoj treba biti 10 minuta prije odlaska u krevet. Osim što liječi nesanicu, regulira protok krvi kroz tijelo, umiruje um, a pomaže i kod blagih oblika depresije...

Foto: Dreamstime

Tijelo za spavanje treba pripremiti, kaže nutricionistica Jessica Sepel koja ništa ne prepušta slučaju kada je dobar san u pitanju. Otkrila je svoj trik koji joj, kaže, pomaže brže utonuti u san i spavati kvalitetnije.

Please excuse the long caption 🙈 BUT was on an evening stroll and felt like expressing some thoughts. ••• Behind the...

Objavljuje JSHealth23. travnja 2018

- Ja volim podignuti noge na zid deset minuta prije spavanja. Radi se o yoga pozi poznatoj pod nazivom "Viparita Karani" koja poboljšava cirkulaciju i stavlja parasimpatički živčani sustav u mirovanje. Kada izvodite ovu pozu, pobrinite se da je spavaća soba mračna i hladna. Legnite, podignite noge na zid i polako dišite deset minuta - objasnila je Jessica Sepel, a prenosi Daily Mail.

Ova poza regulira protok krvi kroz tijelo, dobra je kod problema s otečenim zglobovima, odlična je kod nesanice, umiruje um, a pomaže i kod blagih oblika depresije.

FIZIČKI I DUHOVNO Najčudnije pojave koje će ljudi doživjeti tijekom dubokog sna

- Funkcioniranje svih naših unutarnjih organa je regulirano od strane nesvjesnog živčanog sustava poznatog kao autonomni živčani sustav (AŽS). AŽS se dijeli na simpatički i parasimpatički živčani sustav. Simpatički živčani sustav je odgovoran za aktivaciju odgovora u stresnim situacijama. Parasimpatički sustav upravo suprotno odgovoran je za aktiviranje umirujućeg stanja i uzrokuje reakciju opuštanja - pojašnjavaju u Centar za bolna stanja i akupunkturu PREVENT u Splitu.

Pogledajte u videu kako se izvodi spomenuta Viparita Karani poza:

Želite li dobro spavati, pripazite i na ove stvari

Nutricionistica Jessica Sepel prakticira još neke navike kako bi poboljšala kvalitetu spavanja. Kaže kako je izuzetno važno prestati razmišljati o poslu prije spavanja.

- Razmišljanje o poslu i stres tijekom večeri samo povećavaju razinu kortizola i adrenalina. Pokušajte se opustiti prije spavanja.U tome pomažu, recimo, topla kupka s Epsom soli, čaj od kamilice, špricanje jastuka uljem od lavande, upaljene svijeće i ugašeno svjetlo u dnevnoj sobi - savjetuje ova stručnjakinja.

Objavljuje JSHealth10. veljače 2015

Dodaje kako i ono što jedete prije spavanja ima velik utjecaj.

- Jedite proteine jer to stvarno može pomoći kod regulacije šećera u krvi. Osim toga, večeru jedite polako, alkohol prije spavanja izbjegavajte, kao i rafinirani šećer, kakao, čak i voće - kaže.

I KAKO IH OTJERATI OD SEBE Odlični trikovi kako zaustaviti svrab nakon ugriza komarca

I isključivanje mobitela, tableta i računala je važno za opuštanje i pripremu tijela i uma za spavanje.

- U pravilu, mene nikada nećete dobiti na telefon nakon 20 sati. Lice zalijepljeno za ekrane sve do odlaska u krevet ne doprinosi kvalitetnom spavanju - objasnila je.

 

VIDI OVO: Radi ovakve menstruacije treba posjetiti ginekologa.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message