Obavijesti

Lifestyle

Komentari 6

Za tihe noći: Trik protiv hrkanja uključuje i usisavanje madraca

Za tihe noći: Trik protiv hrkanja uključuje i usisavanje madraca

Usvajanje zdravih navika će pomoći smanjiti vjerojatnost hrkanja kao i poboljšati kvalitetu sna i raspoloženja. Prašina i pelud također mogu izazvati hrkanje pa redovito usisavajte madrac

VIDEO

Stručnjakinja za spavanje i psihologinja Suzy Reading podijelila je savjete koji vam mogu pomoći da prestanete hrkati ili da barem manje hrčete.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

01:03

- Hrkanje mogu uzrokovati brojni čimbenici. Ako spavate s nekim tko hrče, taj zvuk može biti frustrirajuć i poremetiti vam san što vodi do umora, razdražljivosti i lošeg raspoloženja ujutro - objasnila je.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Ovo su njezini savjeti:

1. Životni stil

Suzy kaže da mnogi čimbenici životnog stila pridonose hrkanju - uključujući prekomjernu težinu, pušenje, dehidraciju i konzumiranje alkohola.

Ima li u Hrvatskoj života nakon mirovine: 'Studiramo, vježbamo i učimo. Najgore je samo leći...'
Ima li u Hrvatskoj života nakon mirovine: 'Studiramo, vježbamo i učimo. Najgore je samo leći...'

- Usvajanje zdravih navika; kretanje, hidratacija i pravilna prehrana, će pomoći smanjiti vjerojatnost hrkanja kao i poboljšati kvalitetu sna i raspoloženja - dodala je.

2. Provjerite okruženje u kojem spavate

Prašina i pelud mogu povećati vjerojatnost hrkanja, pogotovo ako patite od alergija. Suzy savjetuje da redovito usisavate madrac i da se prije spavanja otuširate i odjenete čistu pidžamu.

3. Spavajte na boku

Spavanje na leđima može uzrokovati više hrkanje, stoga se okrenite na bok.

Spavate na boku? Dobar jastuk i njegova pozicija su jako važni
Spavate na boku? Dobar jastuk i njegova pozicija su jako važni

- Spavanje na boku smanjuje kompresiju dišnih putova što znači da ćete manje hrkati nego kad spavate na leđima - rekla je Suzy.

Što učiniti ako spavate s 'hrkačem'

Čepići za uši dobra su ideja, ali ako vam ni oni ne pomažu razmislite o spavanju u zasebnoj sobi. Možete se pokušati usredotočiti i na nešto smirujuće. Suzy je predložila 'vježbe disanja' - udišite i izdišite pet sekundi.

- To može biti 'izuzetno umirujuće za živčani sustav', a brojanje će vam odvratiti pozornost od hrkanja vašeg partnera - dodala je, piše The Sun.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 6
VIDEO

Evo zašto je važno ostaviti čep na plastičnoj boci prije reciklaže
TKO BI REKAO

Evo zašto je važno ostaviti čep na plastičnoj boci prije reciklaže

Nakon što popijete posljednji gutljaj omiljenog soka iz boce, obavezno vratite čep nazad prije nego što je bacite u kantu za recikliranje. Nemojte vjerovati mitu da se čep baca

Sirup od koprive odličan je za dobrobit cijelog organizma: Evo kako ga napraviti kod kuće
ZDRAVA BILJKA

Sirup od koprive odličan je za dobrobit cijelog organizma: Evo kako ga napraviti kod kuće

U lonac stavite listove koprive, limun narezan na kolutove i vodu - poklopite i ostavite da odstoji 24 sata. Nakon toga sve procijedite i to tako da na cjedilo stavite gazu
10 znakova koji pokazuju da ste ekstremno inteligentna osoba
ZANIMLJIVE KARAKTERISTIKE

10 znakova koji pokazuju da ste ekstremno inteligentna osoba

Ljevoruki ljudi češće imaju visok kvocijent inteligencije kao i oni neuredni. Ta (ne)sklonost urednosti zbiva se zato što oni percipiraju svijet tako da bi radije radili neke pametnije stvari, umjesto čišćenja kuće