Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
Powered by ASC

Na dijeti ste? S ovim grickalicama možete varati

Svi smo barem jednom bili na dijeti, što zbog gubitka kilograma, što zbog detoksikacije ili nekog trećeg razloga. I svi smo se uvjerili u to da nas u svakoj dijeti uhvate "kriza" i želja za grickalicama

Foto: Photo by rawpixel.com from Pexels
3 komentara

Bez obzira na to pazite li na prehranu zbog zdravlja ili zbog viška kilograma, ponekad je teško suzdržati se od slatkih i slanih grickalica. Kada nas još k tome uhvati glad, ne biramo što ćemo pojesti, važno nam je samo da utažimo to neugodno kruljenje u želucu. Međutim, samo zato što smo na dijeti, ne znači da se moramo odreći grickalica i međuobroka. Tako ćemo samo prije posrnuti i u jednom trenutku (najvjerojatnije u 23 sata navečer pred TV-om) bez razmišljanja slistiti cijelu tablu čokolade. Kako se to ne bi dogodilo dozvoljeno je varati tijekom dijete. A mi znamo koje su grickalice prave za to!

Bombone zamijenite bademima

Kao i većina orašastih plodova, bademi su izuzetno zdravi. Bogati su proteinima, zdravim masnoćama, vlaknima i magnezijem, a sadrže i pregršt vitamina E koji pozitivno utječe na izgled i stanje kože. Jedete li ih neoljuštene, štitit će vaše srce zahvaljujući flavonoidima koji se nalaze u ljusci. Zbog slatkog okusa idealna su zamjena za slatkiše poput bombona i čokolade jer će utažiti želju za slatkim. Zato je dobro imati ih uvijek pri ruci kako biste, umjesto za nečim "grešnim", posegnuli za njima. 

Fun fact: Postoje dvije osnovne vrste badema - jedna sorta daje slatke bademe koji su jestivi, druga sorta daje gorke koji se koriste za proizvodnju bademova ulja. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tom and Food (@tomsmacros) on

Umjesto junk fooda posegnite za pistacijama

Iako su pistacije prilično kalorične, puno su zdraviji i bolji izbor od primjerice pizze ili hamburgera. Budući da ih najprije treba oljuštiti, vjerojatnije ćete ih pojesti manje, a osim toga, obiluju zdravim masnoćama i proteinima, zbog čega će vas dugo držati sitima. Kao i bademi, čuvaju srce i pomažu regulirati šećer u krvi, a zbog svog slatko-slanog okusa utažit će baš svaku želju za grickalicama i hranom! Zato je dobro imati jedno pakiranje pistacija na poslu ili u torbi za one "krizne" trenutke u danu. 

Fun Fact: Pistacije potječu iz Dalekog istoka, gdje su rasle u pustinjskim područjima. Legenda kaže da su se ljubavnici noću sastajali ispod drveća pistacije kako bi čuli njihovo otvaranje jer je ono bilo znak da će ih u životu pratiti sreća.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by horecatrends.pl (@horecatrends.pl) on

Keksima recite ne, indijskim orasima - da!

Još slađi od badema, indijski orasi odličan su izbor za snack time pa, umjesto na kekse, bez grižnje savjesti možete "navaliti" na njih. Koristan su izvor antioksidansa i minerala poput željeza, cinka i magnezija - zahvaljujući magneziju pridonose zdravlju kostiju i zubi, te pospješuju pamćenje, a pridonose i dobroj probavi. Treba li vam još koji razlog da uvrstite ove visoko vrijedne orahe u svoj jelovnik?

Fun fact: Iako se zove indijski orah, zapravo se radi o sjemenki koja raste (klija) na donjem dijelu ploda voćke. Plod se naziva indijska jabuka, jestiva je i slatkog okusa te se smatra sekundarnim plodom, a oraščić primarnim. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Diane Caddy ��� (@purplebrickschick) on

Čips od jabuke za one hrabrije

Iako nisu toliko nutritivne kao orašasti plodovi, sušene jabuke (ali i ostalo sušeno voće) sadrže vlakna, minerale i vitamine, što ih čini odličnom zamjenom za nezdrave grickalice. Doduše, zbog svog neobičnog okusa i teksture nisu za svačije nepce, ali nakon dva-tri griza mogle bi vam se svidjeti. U svakom slučaju, dajte im priliku, možda vas iznenade!

Fun fact: Sušeno je voće stup mediteranske prehrane već tisućama godina. Štoviše, najstariji zapis o sušenom voću datira iz drevne Mezopotamije, konkretno oko 1700. godine prije Krista. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KLARSTEIN - MODERN LIVING (@klarstein_de) on

Tamna čokolada - za najveću krizu

Nekoliko kockica tamne čokolade neće upropastiti dijetu, štoviše, pridonijet će vašem emotivnom blagostanju. Naime, ova omiljena poslastica potiče lučenje endorfina, tzv. hormona sreće zbog kojeg se osjećamo bolje nakon njezine konzumacije. Osim toga, s obzirom na to da je bogata antioksidansima, pomaže u borbi protiv slobodnih radikala, pospješuje zdravlje srca, stanje krvnog tlaka i šećera u krvi te pozitivno utječe na kognitivne funkcije. Stoga, kada vas sljedeći put uhvati takva kriza i ne možete izdržati bez slatkoga, tamna čokolada je rješenje. Bez grižnje savjesti umirite nervozu i žudnju za slatkim uz nekoliko kockica i nastavite dalje s dijetom - rezultati neće izostati. 

Fun fact: Maje su prvi proizvodili i konzumirali čokoladu - u tekućem obliku. To nije bila vruća čokolada kakvu pijemo danas, već gorki napitak u koji su dodavali čili papričice i druge začine. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Get Holistic With Your Health🍓 (@healthiholic_life) on

Možda vas zanima i ovo:
Message