Obavijesti

News

Komentari 0

HTZ u strateške marketinšku suradnju ulaže 3,4 mil eura, najviše s avioprijevozncima

HTZ u strateške marketinšku suradnju ulaže 3,4 mil eura, najviše s avioprijevozncima

To su prvenstveno suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i touroperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u marketinšku suradnju sa strateškim partnerima ulaže ove godine 3,4 milijuna eura (s PDV-om) ili dvostruko više nego u 2022., od čega 60 posto za suradnju s prijevoznicima, od kojih najviše sa avioprijevoznicima, doznaje se iz HTZ-a.

Ulaganja u stratešku marketinšku suradnju sukladna su godišnjem programu rada HTZ-a za 2023. godinu. Ta sredstva HTZ-a udružuje s partnerima i turističkim zajednicama, s ciljem podizanja svijesti o turističkom brendu Hrvatske na odabranim tržištima sa zajedničkim kampanjama vezanim uz program strateških partnera za Hrvatsku te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih putovanja.

To su prvenstveno suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i touroperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines.

U Zagrebu otvorili jubilarni 10. sajam turizma Place2go: Stiglo je više od 200 svjetskih izlagača
U Zagrebu otvorili jubilarni 10. sajam turizma Place2go: Stiglo je više od 200 svjetskih izlagača

"Najviše sredstava se planira za suradnju s prijevoznicima, s više od 60 posto budžeta, u čemu se najviše suradnji uspostavlja s avioprijevoznicima. Pritom se sredstva ne isplaćuju kao potpore po putniku, nego se kao i prethodnih godina radi o marketinškoj suradnji putem kampanja u različitim vrstama medija, odnosno o zajedničkoj promociji na različitim kanalima komunikacije", kažu iz HTZ-a.

U te suradnje se dodatno uključuju i zainteresirane turističke zajednice, prvenstveno regionalne u skladu s njihovim mogućnostima i interesima.

Suradnje uključuju i aktivnosti s partnerima koji Hrvatsku povezuju trajektima, odnosno vlakom, ali najveće se suradnje planiraju s velikim avioprijevoznicima koji imaju programe za Hrvatsku s niza različitih europskih tržišta, npr. Croatia Airlinesom, Ryanairom, easyJetom, LOT-om, Jet2.com-om, Voloteom, Transaviom, Eurowingsom i dr. od kojih neki prometuju i tijekom cijele godine.

Uz to se surađuje i s velikim turoperatorima poput TUI-a, ID Riva Toursa i drugih.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Ovo je skrivena kuća u kojoj su se tajno nalazili i odmarali inspektor Mikulić i drugovi
EKSKLUZIVNO

Ovo je skrivena kuća u kojoj su se tajno nalazili i odmarali inspektor Mikulić i drugovi

NOVI EXPRESS Lovački dom u kojem je Mikulić navodno bio prije uhićenja nalazi se nekoliko kilometara e od granice s Bosnom i Hercegovinom. Mikulić nije jedini poznati koji je dolazio tamo...
Krvavi sveti Nikola: JNA, četnici i Crnogorci cijeli dan su gađali Dubrovnik, poginulo 22 ljudi
PREKRETNICA

Krvavi sveti Nikola: JNA, četnici i Crnogorci cijeli dan su gađali Dubrovnik, poginulo 22 ljudi

Tog najtežeg dana 6. prosinca 1991. godine Dubrovnik su na prvim crtama obrane branila i obranila točno 163 branitelja, po čemu će dubrovačka 163. brigada HV kasnije dobiti svoju oznaku 163
Strašni detalji ubojstva djevojke u Rijeci! Umirala je na 3. katu, a trag krvi vodio je do ubojice...
FEMICID U RIJECI

Strašni detalji ubojstva djevojke u Rijeci! Umirala je na 3. katu, a trag krvi vodio je do ubojice...

Radi se o mladim osobama, u dvadesetim godinama. Mladić ima 24, a djevojka 23 godine i navodno su bili u vezi. Susjedi u potpunom šoku...