Obavijesti

News

Komentari 0

HTZ u strateške marketinšku suradnju ulaže 3,4 mil eura, najviše s avioprijevozncima

HTZ u strateške marketinšku suradnju ulaže 3,4 mil eura, najviše s avioprijevozncima

To su prvenstveno suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i touroperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines

VIDEO

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u marketinšku suradnju sa strateškim partnerima ulaže ove godine 3,4 milijuna eura (s PDV-om) ili dvostruko više nego u 2022., od čega 60 posto za suradnju s prijevoznicima, od kojih najviše sa avioprijevoznicima, doznaje se iz HTZ-a.

Ulaganja u stratešku marketinšku suradnju sukladna su godišnjem programu rada HTZ-a za 2023. godinu. Ta sredstva HTZ-a udružuje s partnerima i turističkim zajednicama, s ciljem podizanja svijesti o turističkom brendu Hrvatske na odabranim tržištima sa zajedničkim kampanjama vezanim uz program strateških partnera za Hrvatsku te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih putovanja.

To su prvenstveno suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i touroperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines.

U Zagrebu otvorili jubilarni 10. sajam turizma Place2go: Stiglo je više od 200 svjetskih izlagača
U Zagrebu otvorili jubilarni 10. sajam turizma Place2go: Stiglo je više od 200 svjetskih izlagača

"Najviše sredstava se planira za suradnju s prijevoznicima, s više od 60 posto budžeta, u čemu se najviše suradnji uspostavlja s avioprijevoznicima. Pritom se sredstva ne isplaćuju kao potpore po putniku, nego se kao i prethodnih godina radi o marketinškoj suradnji putem kampanja u različitim vrstama medija, odnosno o zajedničkoj promociji na različitim kanalima komunikacije", kažu iz HTZ-a.

U te suradnje se dodatno uključuju i zainteresirane turističke zajednice, prvenstveno regionalne u skladu s njihovim mogućnostima i interesima.

Suradnje uključuju i aktivnosti s partnerima koji Hrvatsku povezuju trajektima, odnosno vlakom, ali najveće se suradnje planiraju s velikim avioprijevoznicima koji imaju programe za Hrvatsku s niza različitih europskih tržišta, npr. Croatia Airlinesom, Ryanairom, easyJetom, LOT-om, Jet2.com-om, Voloteom, Transaviom, Eurowingsom i dr. od kojih neki prometuju i tijekom cijele godine.

Uz to se surađuje i s velikim turoperatorima poput TUI-a, ID Riva Toursa i drugih.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Kako je Marija Selak Raspudić tresnula po stolu gomilom besposlenog briselskog novca
PETAK ČETRNAESTI

Kako je Marija Selak Raspudić tresnula po stolu gomilom besposlenog briselskog novca

U odnosu na taj sitan ženski (i muški) svijet, kojemu je hajka temeljni oblik borbe za bolji svijet, Marija Selak Raspudić je ispala velika faca. Koliko god mi o tome šutjeli

Heroji: Znali da im prijeti bolna smrt, ušli su ispod reaktora...
FELJTON: ČERNOBIL, 3. DIO

Heroji: Znali da im prijeti bolna smrt, ušli su ispod reaktora...

Hrabro su ušli ispod reaktora i ispustili vodu, ali i tamo su prošli pravu dramu jer su ostali bez svjetla. Iako su znali da riskiraju bolnu smrt od radijacije, otišli su i spasili svijet od još veće katastrofe...
Ljudi u Hrvatskoj i danas umiru od raka zbog Černobila 1986.
FELJTON: ČERNOBIL, 4. DIO

Ljudi u Hrvatskoj i danas umiru od raka zbog Černobila 1986.

Oni koji su bili izloženi manjim radijacijama umirali su u godinama nakon i to od akutnih bolesti ili od raka. Katastrofom u Černobilu pogođeni su milijuni ljudi koji su osjetili posljedice izloženosti zračenju