News

Komentari 20

Malešević je smislio slogan za kampanju za cijepljenje, kreću javna cijepljenja poznatih

Malešević je smislio slogan za kampanju za cijepljenje, kreću javna cijepljenja poznatih

Smatramo da ove početne doze koje nam dolaze, a to je mali broj doza, da trebamo cijepiti one koji su prioritet, kaže Krunoslav Capak, koji će se cijepiti čim dođe na red

Simbolično cijepljenje nakon Božića početak je konkretnije kampanje kojom Vlada planira nagovoriti najmanje 70 posto građana da se cijepe. 

Tada će u rukama imati oružje, kako za RTL kaže glavni hrvatski epidemiolog Krunoslav Capak. Do tada imamo bedž i poziv predsjednika premijeru da budu prvi koji će cjepivo primiti.

Slogan "Misli na druge, cijepi se" i bedž – to je zasad to od kampanje koju vodi Hrvatski zavod za javno zdravstvo.

"Medijska kampanja će započeti kroz neko kratko vrijeme. Naime u javnom zdravstvu postoji princip da se ne može promicati oružje koje nemate u rukama, dakle ono oružje koje ćete tek nabaviti", kaže ravnatelj HZJZ-a Krunoslav Capak za RTL. 

Od subote, kada stiže cjepivo, trebala bi krenuti klasična kampanja, a uz plakate, brošure i spotove planiraju se i javna cijepljenja poznatih osoba.

Premijer i ministar zdravstva, koji su preboljeli kovid, cijepit će se tek kasnije, a među prvima neće biti ni prvi epidemiolog države. 

"Smatramo da ove početne doze koje nam dolaze, a to je mali broj doza, da trebamo cijepiti one koji su prioritet", kaže Capak i kaže da cijepljenje premijera i ministra zdravstva zasad nije u planu, a odgovara i na pitanje kada se on planira cijepiti:

"Čim dođem na red. Ali prema uobičajenom protokolu", rekao je Capak. 

Rezultat kampanje trebao bi biti procijepljenost 70 posto građana. "Optimalno bi bilo doći do takve procijepljenosti jer to garantira sprečavanje širenja infekcije", kaže ministar zdravstva Vili Beroš te dodaje da bi bilo optimalno kada bi to postigli do ljeta. 

Kao i svaka kampanja i ova - košta, pa je Zavod za javno zdravstvo zatražio povećanje budžeta za promicanje cijepljenja, ali koliko - ne žele otkriti. 

"Ja ne bi o tome govorio, reći ću vam kad nam odobre. Dakle, kad dobijemo ugovor, reći ću vam koliko smo dobili za promicanje", rekao je Capak i dodao da će to znati kada im HZZO ponudi ugovor. 

Autor slogana kampanje je Boris Malešević, koji stoji iza brojnih političkih kampanja, pa tako i onih premijera Plenkovića i predsjednika Milanovića. Svoje usluge za ovu kampanju, tvrde u Vladi, nije naplatio. 

O kampanji se danas oglasila i Vlada: 

"Radi informiranosti svih vezano uz pripremu kampanje za cijepljenje protiv covid-19 koje priprema HZJZ treba navesti sljedeće:

Na zahtjev ravnatelja HZJZ Krunoslava Capaka tvrtka Preclarus komunikacije d.o.o., koja ima ugovor s HZJZ o pružanju savjetodavnih usluga na području odnosa s javnošću, sklopljenom temeljem javne nabave u travnju 2020. godine, izradila je komunikacijsku strategiju za provedbu cijepljenja protiv covid-19 u Hrvatskoj.

Za provedbu kampanje HZJZ će raspisivati javnu nabavu u skladu sa zakonom i to za:

- Izradu tiskanih materijala za potrebe kampanje (bedževi; pingvini, letci)

- Izradu tv spotova za emitiranje na televizijama i na društvenim mrežama;

- Zakup medijskog prostora

- Rad na društvenim mrežama

- I sve druge aktivnosti koje zahtijeva realizacija kampanje.

Kako će kampanja trajati duže razdoblje (nekoliko mjeseci dok se ne završi cijepljenje) tako će se nabave i izrade materijala potrebnih za provedbu kampanje rješavati raspisivanjem javne nabave u skladu s propisima.
Kreativno rješenje kampanje napravljeno je bez naknade (pro bono).
Agencija Preclarus komunikacije d.o.o. će sudjelovati u  provedbi navedene kampanje u poslovnima komunikacijskog savjetovanja temeljem i u okvirima postojećeg ugovora s HZJZ.

Iz svega navedenog razvidno je da će angažiranje svih sudionika u ukupnoj realizaciji navedene kampanje biti temeljem javne nabave u skladu s propisima i zakonima RH", stoji u poruci iz Vlade. 

Najčitaniji članci