Gradnja mosta u kanjonu Cetine iznad Omiša jedan je od najzahtjevnijih zahvata trenutačno u zemlji. Sto pedeset metara dug most dio je omiške obilaznice koja bi trebala biti otvorena za promet iduće turističke sezone
News
Komentari 4
Gradnja mosta u kanjonu Cetine iznad Omiša jedan je od najzahtjevnijih zahvata trenutačno u zemlji. Sto pedeset metara dug most dio je omiške obilaznice koja bi trebala biti otvorena za promet iduće turističke sezone
Dvije trećine mosta omiške zaobilaznice su već montirane, piše Dalmacija News.
Tuneli u liticama spajaju se mostom 70 metara iznad kanjona Cetine, a čelični segmenti se sustavom takozvanih rolera potiskuju iznad rijeke.
- Ovo nije jedinstven slučaj u Hrvatskoj po tome što se gradi most između dvaju tunela, ali je jedinstven po tome što se konstrukcija promjenjivog poprečnog presjeka potiskuje, što još nikad u Hrvatskoj nije rađeno - rekao je Tomislav Cvetko iz Hrvatskih cesta za Dnevnik HRT-a.
Omišanima ne smeta što se promijenio pogled na kanjon.
- Odličan je, napokon da se nešto radi, da se zaobiđu više one gužve, kolaps ljeti. - rekao je mještanin.
Idućeg ljeta bi se trebala smanjiti prometna gužva u središtu Omiša.
- Mi jesmo radili neke studije još prije nego se počeo raditi ovaj projekt s Prometnim fakultetom koje su pokazale da bi se za 30-tak posto trebao rasteretiti prometa grada i gužve koje imamo ljeti. - osvrnuo se i gradonačelnik Ivo Tomasović.
Zaobilaznica s tri tunela i jednim mostom pravi smisao će dobiti tek izgradnjom brze ceste Split-Omiš o kojoj se govori desetljećima, a sada je dobila status strateškog državnog projekta.
- Hrvatske ceste će tu dionicu, drugu fazu tog projekta raspisati u sljedećoj godini, tako da ćemo mi u idućih 4 do 5 godina realizirati ovu najbitniju prometnicu u Hrvatskoj. - istaknuo je ministar Oleg Butković.
Omiš će biti zadovoljan ako se ovo obećanje i ostvari, s obzirom na to da na obilaznicu predugo čekaju.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+