News

Komentari 60

Svjedok: 'Projurili su kraj mene 200 km/h. Zvao sam policiju i rekao da će netko poginuti'

Svjedok: 'Projurili su kraj mene 200 km/h. Zvao sam policiju i rekao da će netko poginuti'

Ivana Obad (20) poginula je 5. studenog 2010. u prometnoj nesreći na autocesti prema Rijeci u Ferrariju Marina Čolaka. Za nesreću sude njemu i Daliboru Opačku, koji je vozio Nissan 350

Ne znam koliko su vozili, po mojoj procjeni to je moglo biti 180 ili 200, možda i više od 200. S obzirom da nemam živaca niti strpljenja za ljude koji tako voze odmah sam nazvao policiju i rekao im da pošalju presretače jer bi netko mogao poginuti, svjedočio je u četvrtak Miro Bogdan u nastavku suđenja Marinu Čolaku (36) i Daliboru Opačku (43).

Od smrti lijepe Dubrovkinje Ivane Obad (20), suvozačice u Čolakovu vozilu, prošlo je više od deset godina, a okolnosti pod kojima je poginula, kao i tko je od dvojice vozača i u kojoj mjeri skrivio prometnu nesreću sad pokušava raspetljati Županijski sud u Zagrebu.
Podsjetimo, 5. studenog 2010. Marin Čolak u Ferrariju Modeni i Dalibor Opačak u Nissanu 350 krenuli su prema Grobniku. Relativno normalno su vozili do Draganića, a onda slijedi luda vožnja. Nakon čvora Bosiljevo, Ferrari, koji je vozio brzinom od 181 km/h, i Nissan koji je jurio 205 km/h, dotaknuli su se. Čolak, koji nije bio vezan, ispao je iz auta i preživio, a njegova suputnica Ivana Obad, koja je bila vezana, izgorjela je u Ferrariju koji je sletio s ceste.

Budući da je Nissan u toj utrci bio brži, Opačak je, tvrdi tužiteljstvo, nepropisno desnim trakom pretjecao Ferrari. Do nesreće je došlo kad je Čolak, iz još neutvrđenog razloga, skrenuo u desno, a Opačak nije stigao na vrijeme prikočiti.
Svjedok Miro Bogdan kobnog je dana vozio autocestom od Karlovca prema Ogulinu. Pet do deset minuta prije Bosiljeva krenuo je pretjecati šleper koji je vozio ispred njega. 

- Pretpostavljam da sam vozio oko 120 ili 130 na sat, a dok sam pretjecao možda sam ubrzao do najviše 150. U trenutku kad sam se iz desne prebacivao u lijevu traku kako bi započeo pretjecanje u retrovizoru nisam vidio niti jedan automobil, a nekoliko sekundi nakon što sam se prebacio u drugu traku iza sebe sam ugledao bijeli Ford Focus koji mi se jako brzo približavao. Iza njega je bilo još nekoliko automobila, svi su vozili, na branicima jedni drugima. Nakon što sam pretekao šleper i vratio se u desnu traku svi  su projurili pored mene jako velikom brzinom - rekao je Bogdan.

Hrvoje Petrović, poznanik optuženih, rekao je da su se tog dana našli na benzinskoj postaji u Lučkom te krenuli prema Grobniku. 

- Vozili smo jedni iza drugih na autocesti, ali to nije bila kolona, nego je svatko vozio onako kako mu je odgovaralo. Negdje kad smo prošli Bosiljevo bilo mi je čudno jer nekoliko kilometara u komadu uopće nisam vidio Čolakov Ferrari koji je inače jako uočljiv. Nakon nekog vremena sam se počeo brinuti da se nešto dogodilo pa sam nazvao Damira Nakića koji je bio suvozač Opačku - rekao je Petrović. On je vozio 306 konjskih snaga snažan bijeli Ford Focus, a s njima je bio i Sven Šalković koji je vozio crnu Ultimu GTR njemačkih registracija.

I Čolak i Opačak tvrde da nisu krivi. U nešto više od deset godina u slučaju je donesena jedna nepravomoćna osuđujuća presuda koja je ukinuta uz obrazloženje da je sudac prekoračio svoje ovlasti. U međuvremenu je, zbog zakonskih izmjena, nadležnost za ovakve prometne nesreće prešla s općinskog na županijski sud. promijenio i zakon pa za ovakve nesreće više nije nadležan općinski već županijski sud.

Obitelj žrtve i dalje čeka sudski epilog i donošenje pravomoćne presude.
 

Najčitaniji članci