S obzirom na veliki broj nesreća s e-skuterima u Parizu (samo ove godine ozlijeđeno je 329 vozača, a dvoje poginulo), grad razmišlja i o zabrani skutera na pojedinim lokacijama i njihovoj uporabi za dvije ili tri osobe istodobno
U Parizu ograničili brzinu vožnje e-skutera: GPS će ih pratiti i automatski smanjiti brzinu
Brzina e-skutera u Parizu smanjena je na 10 km/h u dijelovima gradskog središta temeljem novih pravila koja su u studenom uvele tri velike tvrtke za iznajmljivanje.
To se odnosi na područja u kojima su e-skuteri i pješaci bili jedni drugima na putu, prema lokalnim novinama Le Parisien, poput turističkih atrakcija, parkova, škola i trgova.
Na inicijativu gradske uprave smanjene brzine već su ljeti testirane u muzeju Louvre i na nekim drugim trgovima. Sada su tvrtke za iznajmljivanje 15.000 električnih skutera u Parizu odlučile proširiti svoje takozvane "sporo zone".
Skuteri se automatski usporavaju na brzinu trčanja nakon što vozač uđe u određeno područje i GPS tracker skutera registrira njihovu lokaciju.
Korisnici mogu vidjeti 'spora' područja u aplikacijama tvrtki za iznajmljivanje. Vlasnici privatnih skutera za sada mogu voziti najvećom dozvoljenom brzinom.
Iako su napori Pariza među najdalekosežnijim i pogodit će turiste, to nije prvi grad koji je uveo takva geo-ograničenja za električne skutere.
New York, Barcelona i Berlin imaju ograničene brzine u određenim područjima.
Neka pariška predgrađa također već imaju takvo ograničenje, dok tvrtke za iznajmljivanje e-skutera u mnogim gradovima također postavljaju ograničenja gdje se skuteri mogu parkirati kako bi spriječili da skuteri preplave parkove i pretrpane prostore.
Francuske službe za iznajmljivanje kažu da bi se njihove spore zone mogle dodatno prilagoditi na zahtjev gradske uprave.
Pariški dužnosnici još nisu zadovoljni ovim dobrovoljnim korakom pružatelja usluga. Kako je za Le Parisien rekao David Belliard, vijećnik za mobilnost u pariškoj gradskoj vijećnici, obale Seine i jako posjećena trgovačka područja još nisu obuhvaćena ograničenjem brzine.
S obzirom na veliki broj nesreća s e-skuterima u Parizu (samo ove godine ozlijeđeno je 329 vozača, a dvoje poginulo), grad razmišlja i o zabrani skutera na pojedinim lokacijama i njihovoj uporabi za dvije ili tri osobe istodobno.
U međuvremenu, kako bi povećale sigurnost, tri tvrtke za iznajmljivanje u Parizu odlučile su uvesti i "program za početnike" kojim se ograničava brzina skutera na najviše 15 km/h.
Ovaj način rada mogu postaviti osobe koje prvi put koriste skuter i ne osjećaju se sigurno.