News

VIDEO Obitelj hoda na sve četiri, znanstvenici šokirani: 'Pa oni uopće ne bi trebali postojati!'

Obitelj Ulas u Turskoj hoda na neobičan način koji je zbunio znanstvenike i u pitanje doveo razumijevanje ljudske evolucije. Od ukupno devetnaestero djece rođene u obitelji, petero ih hoda četveronoške, koristeći stopala i dlanove sa zadivljujućom agilnošću.

O njima je BBC 2006. godine snimio dokumentarni film pod nazivom "Obitelj koja hoda na sve četiri".

POGLEDAJTE VIDEO:

- Nikad nisam očekivao da bi se moderna ljudska bića mogla vratiti u životinjsko stanje, čak ni pod najneobičnijom znanstvenom fantazijom - rekao je profesor Nicholas Humphrey, evolucijski psiholog s London School of Economics za 60 Minutes Australia.

- Ono što nas razlikuje od ostatka životinjskog svijeta je činjenica da smo mi vrsta koja hoda na dvije noge i drži glavu visoko u zraku - dodao je.

Neki znanstvenici su ovo stanje opisali kao devoluciju, što je izazvalo kritike drugih stručnjaka, koji kažu da je četveronoško hodanje ove obitelji mješavina genetskih i faktora okolnosti. Humphrey je također oštro osudio tu teoriju u dokumentu BBC-ja, nazvavši je "duboko uvredljivom" i "znanstveno neodgovornom".

Istraživači sa Sveučilišta u Liverpoolu otkrili su da su djeca koja su bila u središtu studije imala kosture koji su više nalikovali majmunima nego ljudima i da su imali smanjeni mali mozak, stanje koje obično ne utječe na sposobnost drugih ljudi da hodaju na svoje dvije noge, prema Daily Star.

Međutim, dok majmuni koriste svoje zglobove za kretanje, ovi ljudi koriste dlanove, što predstavlja značajnu razliku.

- Mislim da je moguće da je ono što vidimo u ovoj obitelji nešto što odgovara vremenu kada nismo hodali kao čimpanze, već je to bio važan korak između silaska s drveća i postajanja potpuno dvonožnim - rekao je Humphrey.

Također je primijetio da je to moglo utjecati na njihov razvoj, budući da se djeca nisu nužno poticala da stoje nakon 9 mjeseci.

Djeci je osiguran fizioterapeut kao i oprema koja im je pomogla da hodaju na samo dvije noge, što je dovelo do značajnog poboljšanja u pokretljivosti do vremena kada se Humphrey vratio u Tursku.

'U Hrvatskoj je bilo stroncija u zraku, a on uzrokuje leukemiju'
FELJTON: ČERNOBIL, 6. DIO

'U Hrvatskoj je bilo stroncija u zraku, a on uzrokuje leukemiju'

Kada se vijest o černobilskoj katastrofi pojavila na našim prostorima svi su se pitali koliko je zračenje i nikome nije bilo svejedno. Krak radioaktivnog oblaka išao je prema Hrvatskoj...

Starija žena umrla u Makarskoj. Pozlilo joj nakon što ju je mladić gurnuo, a njenog psa udario
POKUŠALI JE REANIMIRATI

Oko 10.20 sati dobili su dojavu starije žene koja je rekla da ju je muškarac odgurnuo na ulici, nakon čega je pala, a njenog psa je udario nogom. Ubrzo joj je pozlilo te je preminula nakon reanimacije
Nova opcija za Plenkovića: S Vučemilović, Zurovcem i DP-om ima većinu bez SDSS-a i manjina
JE LI SLOŽIO KRIŽALJKU?

Kako saznajemo, Vesna Vučemilović je i prije odluke predsjedništva Suverenista da ne idu s HDZ-om, dala potporu koaliciji HDZ-a i DP-a. Zurovec također ima drugačiji stav od svoje stranke i nije protiv HDZ-a.