Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
0 komentara

Espace: Mala garsonjera na četiri kotača

Za upravljačem Espacea sjedi se visoko i pregledno, zvučna izolacija ne odaje da je pod haubom nalazi brojna "dizelska ergela"

24sata
Foto: 24sata
0 komentara

Otkako je Renault Espace prvi put predstavljen (1984.), bio je sinonim za prostran, komforan i bogato opremljen auto. U prodaji je trenutačno njegova četvrta generacija, tek blago redizajnirana prošle godine i osnažena novim 2.0-litrenim dizelskim agregatima. Unatoč pomalo decentnom izgledu, a zahvaljujući, i dalje, izvanserijskoj ponudi prostora i golemom prtljažniku koji raspolaže s osnovnih 780 pa sve do 3050 litara, visokoj razini sigurnosti (5 zvjezdica za sigurnost putnika i djece) i voznim svojstvima, Espace je još tamo gdje mu je i mjesto, na samom vrhu segmenta. Za upravljačem Espacea sjedi se visoko i pregledno, zvučna izolacija ni u jednom trenutku ne odaje da se ispod haube nalazi brojna "dizelska ergela". Relativno mekan ovjes upija neravnine, uz tek minimalno naginjanje karoserije u zavojima unatoč robustnim dimenzijama.
Najviše pohvale zaslužio je i novi 2.0-litreni dizelaš od 175 KS koje razvija pri 3750 o/min (postoji i slabija izvedba od 150 KS). Nastao je u suradnji s Nissanom i zahvaljujući njegovom maksimalnom okretnom momentu od 360 Nm, vozač za upravljačem krcatog Espacea neće imati primjedbi na performanse. Ubrzanje od 9,8 s i maksimalna brzina od 204 km/h referenca su koje se ne bi postidio niti kakav sportski automobil.
Nedostatci su tek premekani progresivni upravljač, digitalni zaslon s kojeg se teže očitavaju brojke za jačeg sunca i pozamašna cijena od 305.300 kn. Ona je viša od, doduše slabijih, konkurenata Peugeota 807, Citroena C8 i Forda Galaxy.

>> ESPACE 2.0 DCI U BROJEVIMA
obujam (ccm) - 1995
snaga (kW/KS) - 127/175 
ubrzanje od 0 do 100 (s) - 9,8 
brzina (km/h) 204 
potrošnja (l/100km) - 6,5/7,4/9,3
cijena (testni model, EUR) - 43.600 
cijena (osnovni model, EUR) - 41.750 

>> PLUS
Prostranost, komfor, motor, oprema, sigurnost, modularnost, zvučna izolacija
>> MINUS
Cijena, (pre)mekan upravljač, čitljivost digitalne ploče pri jačem suncu

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message