Kvalitetni međuljudski odnosi među kolegama na poslu omogućit će nesmetanu razmjenu mišljenja, ideja, iskustava i savjeta i učvrstiti tim
Dobri odnosi s kolegama presudni su za posao
Iza svake uspješne tvrtke stoji kvalitetan poslovni tim koji funkcionira na temeljima zdravih kolegijalnih odnosa. Kolegijalnost na poslu dvostruki je izazov koji podrazumijeva davanje s jedne i primanje s druge strane. Dakle, ako je potrebno, konstruktivno kritizirajte kolege, ali budite spremni i primiti kritiku te korigirati sebe i svoj rad. Ako netko od kolega previše uopćeno kritizira vaš rad, zamolite ga da vam detaljnije pojasni svoj stav. Pitajte ga ima li kakve konkretne prijedloge. Ne odbacujte konstruktivne savjete kolega, iskoristite ih kako biste poboljšali svoj rad i prebacili fokus s onog što nije valjalo na ono što je u vašem radu dobro i vrijedno pohvale. Dobri međuljudski odnosi među kolegama na poslu omogućit će nesmetanu razmjenu mišljenja, ideja, iskustava i savjeta. To će dodatno učvrstiti kontakte unutar vašeg poslovnog tima, koji će brže i kvalitetnije ostvarivati postavljene radne zadatake. Poštovanje prema svojim kolegama iskažite i odgovornim odnosom prema poslu, savjesnim izvršavanjem zadataka i poštivanjem zadanih rokova. Nitko ne voli čuti kritike na račun posla u koji je uložio mnogo truda i vremena, pa je važno da kolegu konstruktivno kritizirate tako da ga ne povrijedite. Počnite pohvalom. Recite kolegi da vas je zaintrigirala njegova ideja, a potom dodajte “ako je dobro obradimo i proširimo, posao ćemo uspješto okončati”.