Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

Dostavljen vam je oštećen proizvod! Što napraviti?

Dostavljen vam je oštećen proizvod! Što napraviti?
1

Jeste li ikada imali problem sa dostavom kupljenog namještaja? Tko je kriv i na što trebate paziti? Pročitajte što o tome kaže nadležno ministarstvo, a što sam trgovac.

VIDEO

Pitanje: U Meblu u Zadru sam kupio 6 kuhinjskih stolica ukupne cijene oko 9 000 kuna. S obzirom da je njihova dostava i postavljanje u prostor iskoristio sam tu pogodnost. Majstori su došli, raspakirali na brzinu stolice i dali nam papir na potpis da smo ih preuzeli. Dan kasnije primijetili smo da su stolice oštećene. Koža s kojom su presvučene bila je oštećena, svima na istom mjestu. Prilikom reklamacije u Meblu prvo su rekli da je dobavljač težak za reklamacije, a i da smo potpisali primku s kojom potvrđujemo da je roba ispravna. To nam nitko nije napomenuo prilikom potpisa, a stvarno na dnu sitno piše ta izjava. Nakon mjesec dana obavijestili su nas iz Mebla da je proizvođač stolica odbio reklamaciju kao neosnovanu.

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: Kontaktirajte Inspektorat ili HGK

Budući da ste za navedeni nedostatak na stolicama podnijeli reklamaciju trgovcu, odnosno proizvođaču koji ju je odbio kao neosnovanu, radi ostvarenja Vaših prava potrebno je obratiti se Državnom inspektoratu - ispostava Zadar, Ivana Mažuranića 28, 23000 Zadar, telefon: 023/309-840 ili Centru za mirenje, Hrvatska gospodarska komora, Rooseveltov trg 2, p.p. 630, 10000 Zagreb, telefon: 01/4848-622, 4848-623. 

Meblo: Uvijek nastojimo rješavati sve nastale nesporazume u pozitivnom ozračju i dobroj namjeri

Kontaktirali smo i Meblo, te smo dobili odgovor od Sandre Vučetić, direktorice marketinga za Meblo d.o.o., koji prenosimo u cijelosti:

"Zahvaljujem na upitu i interesu za Meblo poslovanje. Osim atraktivnog asortimana namještaja i dekora Meblo je na raspolaganju klijentima i za servisiranje reklamacija, koje se nažalost povremeno dogode, ali se i promptno rješavaju. Uvijek nastojimo rješavati sve nastale nesporazume u pozitivnom ozračju i dobroj namjeri.

Međutim u konkretnom slučaju smatramo da reklamacija nije opravdana. Prema našoj dokumentaciji dvojbeni su navodi klijenta o tijeku isporuke robe, terminima reklamacije i količini reklamirane robe te nadasve o načinu nastanka oštećenja. Stolci koji su predmet reklamacije su isporučeni kupcu u Zadru, Meblo monteri su raspakirali stolce koji su vrlo dobro zaštićeni u transportu u adekvatnoj ambalaži, kartonskim kutijama i s elastičnom folijom iznutra. Prilikom isporuke vanjska oštećenja ambalaže nisu evidentirana. Klijent je pregledao artikle i potpisom otpremnice potvrdio primitak robe u neoštećenom stanju te potvrdio količinu artikala, što je i uobičajen postupak po primopredaji artikala. Od ukupno 6 komada stolaca klijent je reklamirao 3 komada, dakle ne sve stolce kako navodi u svom pismu, a reklamacija je zaprimljena u Meblo salonu tjedan dana nakon isporuke, a ne odmah idući dan što je također bitna činjenica. Napominjemo da su stolci isporučeni u prostor u kojem su u tijeku bili građevinski radovi sanacije interijera, što otvara mogućnost nastanka oštećenja i prilikom izvođenja tih radova. Po tipu oštećenja primijećeno je da se radi o sastruganoj koži na različitim dijelovima reklamiranih stolaca, dakle oštećenja stolaca nisu sva na istim mjestima kako se navodi u pritužbi klijenta.

Po primitku reklamacije nadležne osobe iz Meblo salona u Zadru su artikle pregledale, fotografirale, konzultirali su se s tvornicom koja proizvodi artikle radi dodatne provjere prirode oštećenja i u zakonski propisanom roku obavijestili smo kupca da reklamaciju smatramo neosnovanom.

Razlog nepriznavanja reklamacije su gore navedene činjenice, priroda uočenih oštećenja stolaca koji su nastali mehaničkim putem i nalaze se na različitim dijelovima stolaca, neoštećena vanjska ambalaža artikala, termini prijave reklamacije i povrh svega isporuka artikala u prostor u kojem su se odvijali radovi uređenje interijera. Na raspolaganju smo svim nadležnim službama za provjeru dokumentacije o navedenom slučaju, a našim klijentima za sve pohvale i pritužbe na raspolaganju su voditelji Meblo salona."

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste
SLAŽETE SE?

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste

Naravno, svaki horoskopski znak je 'pametan' na svoj način, ali kada je riječ o inteligenciji, duhovitosti i analitičkoj sposobnosti, ovo su horoskopski znakovi koji po mišljenju astrologa imaju najviše prednosti

Diktator opsjednut seksom: Ima 9000 auta i zlatni Boeing...
RASKALAŠEN ŽIVOT SULTANA

Diktator opsjednut seksom: Ima 9000 auta i zlatni Boeing...

Za 50. rođendan 1996. godine potrošio je 40 milijuna dolara jer je slavlje trajalo dva tjedna i Michael Jackson mu je održao tri koncerta. Svako od raskošnih vjenčanja njegovo petoro djece, trajalo je više od tjedan dana
Operacija od samo nekoliko minuta rješava problem od kojeg pate četiri milijarde ljudi
Jeste li među njima?

Operacija od samo nekoliko minuta rješava problem od kojeg pate četiri milijarde ljudi

Velik broj ljudi na svijetu ima probleme s vidom koji dovode do ovisnosti o različitim dioptrijskim pomagalima. Međutim, sve više njih danas odlučuje stati tom problemu na kraj i odlaze na lasersko skidanje dioptrije