Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

Saznajte koji su trgovački trikovi za veću zaradu

Saznajte koji su trgovački trikovi za veću zaradu
1

Jeste li ikad razmišljali koliko se prosječno zadržavate u trgovini kada kupujete? Saznajte sve trikove kojima se trgovine koriste kako bi vas dulje zadržali.

VIDEO

Kupovina je postala nikad lakša uz mnoštvo kreditnih kartica, bankomata, "instant" kredita, produljenog radnog vremena, internet prodaje i slično. Ali, ako uzmemo u obzir da su prema podacima Državnog zavoda za statistiku, cijene dobara i usluga za osobnu potrošnju u listopadu u odnosu na rujan, prosječno više 0,6 posto, možemo zaključiti kako trgovine moraju napraviti sve da bi kupce zadržali dulje te ih natjerali da i dalje kupuju. Ako govorimo iz perspektive potrošača, svejedno nam je koliko se zadržavamo u kupovini jer ionako znamo što nam treba, ali za prodavače je to važno jer što se više zadržite, sigurno ćete kupiti proizvod više nego što ste mislili.

Trgovine se koriste različitim načinima kako bi vas što dulje zadržali. Tako vrlo lako možete primijetiti kako se služe različitim načinima da vam demonstriraju kako određeni proizvodi funkcioniraju, poput usisavača, video igrica, televizora i sl. Nude vam i vizažiste koji će na vama isprobati nove kozmetičke proizvode ili ponekad se nude osobni stilisti koji će vam pomoći izabrati odjeću. 

Trikovi

U trgovinama su svugdje postavljeni znakovi koji vam nude nove sezonske proizvode ili vas navode na posebne ponude. Nerijetko ćete vidjeti kako su obješeni crveni natpisi o akcijama. Uvijek će biti u pitanju crvena boja jer je ona najuočljivija. To može biti vrlo učinkovit način da vas navedu da se prošećete i u druge dijelove trgovine. 

Jedan od načina je i karta iznenađenja te neočekivanost. Tako npr. dok tražite nove hlače ili majicu, ukaže vam se neki drugi proizvod poput knjige ili proizvoda za kućanstvo. Ako vam se taj proizvod svidi, vrlo je vjerojatno da ćete i njega kupiti. Ne dajte se iznenaditi i drugi put razmislite još jedanput prije nego posegnete za nečim što niste ni namjeravali kupiti. 

Cilj je i stimulacija svih pet osjetila. Tako se često nude besplatni uzorci hrane, možete vidjeti živu glazbu ili se nude različite igre vama i vašoj djeci. Cilj je dodirnuti, isprobati, pomirisati, sve u svrhu da nam se probudi želja za tim proizvodom koji je prethodno pobudio sva naša osjetila. Istraživanja pokazuju kako 75 posto emocija dolazi od osjeta mirisa i žene su više osjetljive na mirise nego muškarci. Također, osjet dodira nam je vrlo važan. Svima nam se događa da što god vidjeli da odmah poželimo dodirnuti, pogotovo ako se radi o odjeći. 

Često su postavljene i plazme na kojima se puštaju reklame s akcijskim proizvodima ili atraktivnim proizvodima po niskim cijenama, a u isto vrijeme vam puštaju reklame i na zvučnicima. Tako ako nemate priliku vidjeti plazme, u svakom dijelu trgovine možete čuti sve o novim akcijama. Uglavnom, gdje god se okrenuli nećete moći, a da ne izbjegnete "nove proizvode po akcijskim cijenama."

Nakon što kupac odluči napustiti trgovinu, trgovci imaju posljednju priliku da ih zadrže još malo dulje. Neki znaju ponuditi kupone s popustima na blagajni, što će potaknuti kupca da se okrene nazad po još koji proizvod. 

Velika važnost se pridaje i osoblju. Koliko vam se puta dogodilo da ste kupili nešto samo jer vam je trgovac bio simpatičan ili vas je vješto nagovorio da kupite nešto? Danas se svatko može raspitati i istražiti o bilo kojem proizvodu na internetu pa se može dogoditi da kupci znaju više o proizvodima nego sami prodavači. Usluga mora biti na visokom nivou jer ako zadobiju vaše povjerenje, vjerojatno ćete ga pitati za mišljenje i savjet te ćete se opet htjeti vratiti.

Ljudi pamte 10 posto onoga što čuju, 20 posto što pročitaju, ali 80 posto onoga što vide i naprave. Kupovanje više nije postalo da uzmete ono što vam treba nego je došlo do toga da se govori o "doživljaju" i "iskustvu" prilikom kupovine. Zapamtite da u trgovinama ništa nije napravljeno slučajno. Psihologija supermarketa se razvila do te mjere da sve što vidite ima cilj da se dulje zadržite i potrošite više novca. Jedini način da se oduprete je da budete racionalni i svjesni svih trikova tako da ih znate raspoznati, da ne popustite i time ne potrošite svoj budžet za nešto što niste predvidjeli. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste
SLAŽETE SE?

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste

Naravno, svaki horoskopski znak je 'pametan' na svoj način, ali kada je riječ o inteligenciji, duhovitosti i analitičkoj sposobnosti, ovo su horoskopski znakovi koji po mišljenju astrologa imaju najviše prednosti

Diktator opsjednut seksom: Ima 9000 auta i zlatni Boeing...
RASKALAŠEN ŽIVOT SULTANA

Diktator opsjednut seksom: Ima 9000 auta i zlatni Boeing...

Za 50. rođendan 1996. godine potrošio je 40 milijuna dolara jer je slavlje trajalo dva tjedna i Michael Jackson mu je održao tri koncerta. Svako od raskošnih vjenčanja njegovo petoro djece, trajalo je više od tjedan dana
Operacija od samo nekoliko minuta rješava problem od kojeg pate četiri milijarde ljudi
Jeste li među njima?

Operacija od samo nekoliko minuta rješava problem od kojeg pate četiri milijarde ljudi

Velik broj ljudi na svijetu ima probleme s vidom koji dovode do ovisnosti o različitim dioptrijskim pomagalima. Međutim, sve više njih danas odlučuje stati tom problemu na kraj i odlaze na lasersko skidanje dioptrije