Sinoć je u Madridu Europsko udruženje za digitalni marketing (IAB Europe) proglasilo najnaprednije projekte u prošloj godini.
Croatia osiguranje napravilo je najbolji digitalni vanjski oglas u Europi
Brigometar, koji je Croatia osiguranje kreiralo u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital-om, proglašen je najboljim europskim projektom digitalnog vanjskog oglašavanja. Brigometar je jedinstveni interaktivni oglas pokretan umjetnom inteligencijom.
Brigometar je na natjecanju MIXX Europe nagrađen zlatom za digitalno vanjsko oglašavanje te srebrom u kategoriji Virtualna i proširena stvarnost. Cilj Brigometra bio je osvijestiti važnost brige za mentalno zdravlje uslijed porasta uz to vezanih problema kao posljedice pandemije i potresa.
Istraživanja o mentalnome zdravlju provedena u Hrvatskoj tijekom pandemije i nakon potresa pokazala su porast problema mentalnog zdravlja u usporedbi s prethodnom godinom, ali i u usporedbi s ostatakom Europe. Prema njima, 50 posto građana Hrvatske bori se s anksioznošću, od čega njih 20 posto s jakom ili izrazito jakom anksioznošću, no o tim se problemima i dalje gotovo uopće ne govori.
Tako je nastalo Brigometar, digitalni citylight s ugrađenim kamerama i softverima baziranima na umjetnoj inteligenciji koji analiziraju mišiće lica. Koristili su Google face mesh i automatic facial emotion recognition (FER) softvere i algoritme koji su, uz pomoć strojnog učenja, analizirali mišiće lica i identificirali kombinacije osam emocija definiranih kao emocije brige.
Prolaznici bi stali ispred oglasa i dali svoj pristanak čekajući pet sekundi nakon čega bi započelo skeniranje lica, a oni najzabrinutiji dobili su besplatan preventivni zdravstveni pregled u Croatia poliklinici u Zagrebu.
“Nekad su ljudi čitali oglase, a danas i oglasi čitaju ljude”, izjavila je Marija Jakeljić, direktorica marketinga Croatia osiguranja.
“Brigometar dokazuje da hrvatska oglasna industrija posjeduje znanje, kreativnost i tehnologiju koja u nekim segmentima prestiže i najrazvijenija europska tržišta”, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
“Hrvatska danas ima jednu od najsuvremenijih mreža za vanjsko digitalno oglašavanje u Europi. Hrvatski oglašivači očito znaju iskoristiti sve što im Go2Digital pruža”, rekao je Dean Udatny, direktor marketinga Go2Digitala.
Za vrijeme trajanja kampanje događalo se da ljudi stoje u redu i čekaju kako bi izmjerili svoju brigu. Trećina prolaznika stala je ispred Brigometra, što znači da je brigu izmjerilo osam posto urbane hrvatske populacije, a u Croatia poliklinikama obavljeno je 31,22 posto više preventivnih zdravstvenih pregleda.
Koji vas domaći proizvodi najviše vežu uz djetinjstvo?
Vegetine 'Male tajne velikih majstora kuhinje' pa 'Dnevnik' u 19.30 sati. U dječjim rukama Mikado, za okrepu Cedevita, a sve će oprati Čarli. Vraćamo vas u djetinjstvo s najpopularnijim domaćim proizvodima koji i danas ponosno krase policeSvjetska, a naša: Ova tvrtka proizvodi pokretne kuhinje i sobe te "zdrave" urede
U jednom trenutku pred vama je kuhinja, u drugom se transformira u TV kutak, a dnevni boravak postaje spavaća soba. Sve su to „magični“ izumi hrvatske tvrtke Dizz Concept kojoj je cilj poboljšati i pojednostaviti čovjekovu svakodnevicuOsječka tvrtka na svjetskom tržištu: 'Tražili smo 100.000 kuna, a dobili milijun i pol'
Razgovarali smo s tri prijatelja iz Osijeka koji su razvili vlastite FPV naočale za dronove i plasirali ih na globalno tržište. Počeli su crowdfunding kampanjom koja im je osigurala 1,5 milijuna kuna, a danas imaju tvrtku s više od 40 zaposlenih