Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Razoružajte napornoga klijenta mirnim držanjem

Razoružajte napornoga klijenta mirnim držanjem
1

Ako vas klijent vrijeđa, ne vraćajte istom mjerom. Sjetite se da branite svoj ugled i ugled svoje tvrtke te da morate ostaviti dobar dojam

Zadržite profesionalni pristup ako vas napadne klijent koji nije zadovoljan zajedničkom poslovnom suradnjom. Ne dajte mu previše prostora u raspravi. Važno je da ljutom klijentu poljuljate sigurnost, a to ćete učiniti tako da zadržite samokontrolu i uvjerite ga da će sve biti u redu. Ako vas napada riječima, pustite ga da kaže sve što ima i nikad ga ne prekidajte. Pozornost mu usmjerite na ono što je rečeno, a ne kako je rečeno. Kad dođe red na vas da kažete nešto u svoju obranu, na pristojan način istaknite elemente iz pritužbe i recite svoje mišljenje. Ponudite nezadovoljnom klijentu konstruktivna objašnjenja i ne zauzimajte stav “mi smo u pravu, a vi ste u krivu”, jer ćete ga samo još jače razbjesniti. Zadržite emotivnu kontrolu tijekom cijelog razgovora i tako ćete i njega smiriti.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Tko je bio sv. Stjepan i zašto je njegov dan državni praznik?
PRVI MUČENIK

Tko je bio sv. Stjepan i zašto je njegov dan državni praznik?

Stjepan je bio Židov iz Jeruzalema koji je svim srcem prihvatio Kristov nauk i odlučio je svima propovijedati Radosnu vijest. U Djelima apostolskim stoji kako je brinuo za siromašne i nemoćne