Obavijesti

Tech

Komentari 18

Sada može ići bilo kamo: Na helikopter su montirali noge

Sada može ići bilo kamo: Na helikopter su montirali noge
3

Novi izum američke agencije DARPA omogućit će pilotima slijetanje na neravne terene. Nakon polijetanja noge helikoptera se spremaju uz spremnik za gorivo

Slijetanje na brod koji plovi olujnim morem najteži je manevar za pilota helikoptera. No čini se kako je tome došao kraj.

Znanstvenici iz agencija DARPA, koja je zadužena za razvoj novih tehnologija za vojsku SAD-a, na helikopter su ugradili robotske noge. One su, za razliku od klasičnih skija za slijetanje, specifične po tome što se svaka prilagođava terenu na koji letjelica slijeće. Helikopter s takvim nogama može sletjeti na terene koji su nagnuti pod kutem od čak 20 posto, kao i na površinu koja nije ravna. U DARPA-i su ovakav način slijetanja opisali kao revolucionaran.

- Novi sustav zamjenjuje klasičan s četiri spojene i usklađene robotske noge. Nakon polijetanja noge se spremaju uz spremnik za gorivo. Tijekom slijetanja svaka noga se izvlači i uz pomoć senzora određuje kut nagiba terena i prilagođava ih kako bi helikopter ostao stabilan - objasnili su iz DARPA-e.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 18
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.