Show

Jared Leto postao je prvi čovjek koji se popeo na Empire State Building: 'Uspio sam, živ sam!'

Baš sam govorio kako sam vidio svoju majku na prozoru 80. kata i to je bilo lijepo iznenađenje, rekao je nakon uspona

Glumac i glazbenik Jared Leto (51) je u četvrtak postao prva osoba koja se popela na vrh Empire State Buildinga u New Yorku. Odlučio je ispisati povijest kako bi proslavio početak turneje svog benda Thirty Seconds To Mars.

Jared Leto zaprepastio publiku u Teksasu: Raširio ruke pa skočio na njih s jako visoke platforme

- Uspio sam, živ sam, stigao sam do vrha. Baš sam govorio kako sam vidio svoju majku na prozoru 80. kata i to je bilo lijepo iznenađenje - rekao je Leto za Today nakon uspona.

Uživao je u izlasku sunca iznad grada uz koji je emocionalno vezan.

- Koji mi je toliko značio otkako sam bio dijete. New York je bio mjesto na koje ste odlazili ostvariti svoje snove. A kao dijete, želio sam biti umjetnik, a New York je bio mjesto gdje si postao umjetnik, a Empire State Building je za mene uvijek bio taj simbol. Kao što vidite, bilo je vrlo izazovno - dodao je.

A post shared by JARED LETO (@jaredleto)

Priznao je da je povijesni uspon bio malo teži nego što je očekivao.

- Bio sam više uzbuđen nego nervozan da vam kažem istinu. Ali moram biti iskren, bilo je jako, jako teško. Bilo je puno teže nego što sam mislio da će biti - rekao je Leto.

Svjetska turneja benda Thirty Seconds to Mars trebala bi započeti u Latinskoj Americi 15. ožujka. Nakon toga odlazi u Europu i Sjevernu Ameriku. Turneja bi trebala završiti na Novom Zelandu u 19. rujna.

Jared Leto prisjetio se borbe s ovisnošću: 'Ja sam uzimao nju, a na kraju je ona uzela mene...'

Inače, Jared se penjanjem bavi u slobodno vrijeme. Jednom je zbog toga umalo poginuo, kad se penjao na stijene u Red Rock kanjonu. Nedavno je iznenadio i prolaznike u Parizu kad se počeo penjati po zidu zgrade, ali bez zaštitne opreme.

Tomislav Jelinčić o braku, vjeri i četvero djece: 'Tik prije vijesti supruga mi je dobila trudove...'
VELIKI INTERVJU

Voditelj Tomislav Jelinčić prisjetio se početaka na RTL-u, a u listopadu slavi 19 godina braka sa suprugom Ivanom

Aleksandra Prijović na drugom koncertu dovela posebnu gošću: 'Ljudi iz Varaždina su me spasili'
VEČER PUNA EMOCIJA

Popularna pjevačica opet je oduševila Varaždince na drugom koncertu u nizu, a i ovog puta fanovi su je obasipali plišanim medvjedićima
Baby Lasagna je favorit? Evo što predviđaju ankete i kladionice
EUROSONG SE BLIŽI

Prema anketama koje je proveo savez OGAE, Baby Lasagna je na prvom mjestu za pobjedu na Eurosongu