Ekonomski analitičari izračunali su da je golferska zvijezda Tiger Woods dioničare tvrtki koje su ga sponzorirale stajala 12 milijardi dolara zbog seks-skandala
Japanci su mu se smilovali: Tiger Woods ponovo reklamira
Tiger Woods konačno je potpisao novi sponzorski ugovor, prvi nakon velikog seks-skandala potkraj 2009. Amerikanca su tada napustili brojni sponzori, neki su odmah prekinuli ugovor, a drugi nisu željeli potpisati produljenje suradnje. Ekonomski analitičari izračunali su da je Woods prošle godine izgubio oko 40 milijuna dolara, no gubici dioničara tvrtki koje su sponzorirale golfersku zvijezdu nadmašili su sva očekivanja, navodno iznose čak 12 milijardi dolara. Stoga i ne čudi da su mu sponzori brzo pobjegli.
Unatoč “suši” u posljednjih godinu i pol, iako je Tiger i dalje jedan od najbolje plaćenih svjetskih sportaša (50 milijuna dolara), Japanci su odlučili prvi probiti led. Woods će samo za japansko tržište reklamirati kremu za suzbijanje bolova u mišićima. Reklama će se na televiziji početi emitirati u srpnju.