Igrate novi Call of Duty, igra se odjednom usporava i kreće reklama za neko piće, a nakon pola minute možete igrati dalje. Je li ovo budućnost koja nas sve čeka?
Baš lijepo od njih: Sony bi htio zaustavljati igre zbog reklama
Nitko ne voli oglašavanje u igrama, no to je nužno zlo kako bi igre bile jeftine ili besplatne. No, Sonyjev patent koji bi zaustavljao igre zbog reklama je nešto sasvim drugo. Iako se može raditi o patentu koji nikad neće zaživjeti ili o Sonyjevoj zaštiti vlastitih interesa na nekim budućim projektima, ovakav način oglašavanja mogao bi lako naći svoj put u zabavnu industriju budućnosti.
Osnova Sonyjeve je ideje u tome da se igra uspori dok je igrate, a zatim vam se prikaže upozorenje da će se igra zaustaviti. Nakon reklame slijedi poruka da će se vaša igra nastaviti i možete dalje igrati. Jednako tako signal sa servera mogao bi aktivirati oglas tako da ga svi igrači u multiplayer igri vide istovremeno, pa da se ne narušava igrivost same igre.
Ovaj patent predali su u srpnju prošle godine, i radi se o nastavku sličnoga iz 2006. godine. Ostaje za čekati i vidjeti hoće li ikada zaživjeti, prenosi Eurogamer.