Obavijesti

Tech

Komentari 7

Digitalna amnezija: Mobiteli su krivci jer teže pamtimo stvari

Digitalna amnezija: Mobiteli su krivci jer teže pamtimo stvari
1

Studija je pokazala kako se manje od polovice odraslih ispitanika ne može sjetiti broja mobitela svog partnera, dok 71 % ispitanika ne zna broj mobitela svoje djece

Nedavno istraživanje provedeno na ispitanicima iz Ujedinjenog Kraljevstva pokazalo je da većina pati od 'digitalne amnezije'. Uzrok tog stanja je pretjerano oslanjanje na pametne telefone i Google kada se radi o informacijama koje smo prije sami pamtili.

Nešto malo manje od polovice odraslih ispitanika ne može se sjetiti broja mobitela svog partnera, dok  71 % ispitanika ne zna broj mobitela svoje djece, pokazala je studija. Nešto više od pola ispitanika starosti od 16 do 24 godine izjavilo je da sve važne detalje i kontaktne informacije pohranjuju na pametni telefon, prenosi Telegraph.

- Moramo razumjeti dugoročne posljedice. Telefonski brojevi naših najbližih sada su samo jedan klik od nas. Zato se više ne zamaramo s pamćenjem pojedinosti – objasnio je David Emm, znanstvenik s moskovskog laboratorija.

Početkom godine Microsoft je proveo sličnu studiju. Microsoftovi stručnjaci su otkrili da je koncentracija ljudi pala s 12 sekundi koliko je bila 2000. godine, na samo 8 sekundi.

Istraživanje provedeno 2012. godine otkrilo je da se mnogi nastavnici boje za radne navike svojih učenika. Tri četvrtine od 400 ispitanih srednjoškolskih nastavnika reklo je da su pažnja i koncentracija njihovih učenika kraće nego ikad prije, a čak 94 % nastavnika zaključilo je da učenici radije surfaju internetom nego čitaju knjige.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 7
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
VIDEO: Sjećate se PlayStationa 2? Sigurno niste znali što znači onaj “loading” ekran
USPOMENE NA NAJDRAŽI GAMING PERIOD SAD IMAJU VIŠE SMISLA

VIDEO: Sjećate se PlayStationa 2? Sigurno niste znali što znači onaj “loading” ekran

Onaj trenutak kad upališ PS2 i u sebi se moliš da neće zapeti na startu. E pa ispada da je konzola u tom “ritualu” cijelo vrijeme pokazivala nešto o vama.