Ne čudi što je ix35 s 1.7-litrenim dizelašem i srednjom razinom opreme najtraženija izvedba. Štedljiv je, prostran, praktičan, vrlo komforan u vožnji, a i cijenom umjeren
Miran, tih i štedljiv dizelaš čini Hyundai ix35 ugodnim u vožnji
Korejci nisu dugo čekali priliku zajahati na val popularnosti SUV-ova srednje klase, naročito Hyundai koji je već stekao potrebno iskustvo s Tucsonom i Santa Feom. Zato su s ix35 stigli u pravo vrijeme i pokvarili planove japanskim proizvođačima. Jer ovom se modelu malo toga može zamjeriti, naročito kada je opremljen lijepo popunjenim iLike paketom opreme koji nudi dodatke poput grijanja sjedala naprijed, ali i straga! Kupci ix35 će cijeniti i dobru preglednost na sve strane osim straga gdje su ugrađeni parking senzori. Sjedala sprijeda su dobro profilirana, a prostora ima i za natprosječno visoke. Straga također mjesta neće nedostajati ni višim putnicima, kako za koljena, tako ni za glavu, a prtljažnik nudi 590 litara prostora.
Komfor vožnje na visokoj je razini ponajprije zbog dobre izolacije od buke. Dorađeni ovjes s novo kalibriranim amortizerima je nešto tvrđi no i dalje udobno, iako zna protestirati kod prelaska preko oštrih poprečnih neravnina. Upravljač je mekan, ali razmjerno brz, no ne pruža previše osjećaja za cestu. Zato je motor odličan. Ne samo da je dobro izoliran, nego je i sam tih u radu čak i prilikom hladnog starta. Lišen je “turborupe” pa ix35 poletno kreće od najnižih okretaja. U kombinaciji s mjenjačem sa šest brzina, čija je ručica iznenađujuće precizna i brza, ix35 odlično reagira na vozačeve komande. S obzirom na to da na vagi mjeri manje od tone i pol, to ix35 čini poletnim, a motor se doima snažnijim od deklariranih 115 KS. Stoga ga nije potrebno forsirati pa se i u gradu u zimskim uvjetima bez problema može voziti s manje od 6,5 l/100 km.
Treba napomenuti i da je, osim proširenom listom dodatne opreme, ix35 ove godine profitirao i blagim uljepšavanjem pa nosi modernije farove i LED dnevna svjetla. Uz jednako moderan interijer pun ispupčenja i udubljenja, to ga čini privlačnom ponudom, naročito što mu je cijena s osnovnim, ali bogato opremljenim paketom opreme i dizelskim motorom 168.990 kuna.
Moderan i prostran interijer
U unutrašnjosti ix35 je vrlo pregledan i funkcionalan. Sve komande su ergonomski dobro riješene i lako dostupne, oprema je potpuna, a sviđa nam se i moderan dizajn unutrašnjosti. Jedino bi tamne tonove mogao razbiti kakav umetak svijetle boje. Prostranost je bez zamjerke i u prtljažniku.
Ugodno popunjen paket opreme
Drugi paket opreme iLike, za razliku od osnovnog iStarta, donosi automatski dvozonski klima-uređaj, tempomat, Bluetooth, parking senzore straga, maglenke, krovne nosače te grijana sjedala i naprijed i straga.
Hyundai ix35 1.7 CRDi 2WD iLike
TVORNIČKI PODACI
masa: 1490 kg
dimenzije: 441x182x166cm
obujam: 1685 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
brzanje (0-100km/h): 12,4 s
najveća brzina: 173 km/h
potrošnja: 5,3 l /100 km
CIJENA: 183.090 kn (testni model) 179.990 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Nissan Qashqai, Honda CR-V, Kia Sportage, Ford Kuga