S 200 KS iz turbomotora i dobro pogođenim ovjesom GTi pruža puno zabave u vožnji. U uobičajenoj vožnji je štedljiv, u gradu smo trošli samo 7,5 litara na 100 km
Peugeot 208 GTi na mini testu: On je odlična gradska jurilica
Za razliku od prethodnika, 207 GTi -ja koji je bio više šminka nego pravi sportski auto, nova Peugeotova jurilica propisno je opremljena za brzu vožnju. BMW-ov turbomotor možda nema karaktera ni zvuka, ali zato snage ima uvijek i svagdje.
Vuče odlično, odlična je mjera za mali 208, a u uobičajenoj vožnji je štedljiv - u gradu smo trošili samo 7,5, na autocesti 8,2, a na otvorenoj cesti manje od 6 l/100 km! U sportskoj vožnji potrošnja raste, ali i užitak ponajprije zahvaljujući dobro pogođenom ovjesu. Komande nisu najpreciznije, ali GTi može biti vrlo brz, zabavan, a istovremeno siguran.
Uz vrlo dobru cijenu, to bi moglo biti presudno u borbi s rivalima.
Sportska unutrašnjost
GTi se po malenom upravljaču ne razlikuje od ostalih 208-ica, ali ovdje on ima više smisla. I sjedala su sportska, no nažalost preširoka su u naslonu, a premala u visinu, pa ne drže najbolje u zavojima unatoč izraženim bočnicama. Uz to, sjedi se previsoko, a upravljač je pak razmjerno nisko.
Peugeot 208 GTi 1.6 200
Već serijski vrlo komforno, gotovo luksuzno opremljen interijer 208-ice u GTi-ju je dodatno dorađen. Kožnata sportska sjedala, aluminijske pedale i ručice, crveni detalji, krovni prozor... tu se 208 ističe iznad konkurencije. Doplata za metalik i boju iznosi 3000 kuna.
TVORNIČKI PODACI
- masa: 1160 kg
- dimenzije: 396x183x146cm
- obujam: 1598 ccm
- snaga: 147 kW/200 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 6,8 s
- najveća brzina: 230 km/h
- potrošnja: 5,9 l /100 km
KONKURENCIJA: Renault Clio R.S., Citroën DS3 Racing, Ford Fiesta ST
CIJENA: 167.770 kuna (testni model) 161.170 kuna (bez doplata)