Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
35 komentara

Studentica pronašla 17 novih planeta, a jedan je kao Zemlja

Planet je dobio oznaku KIC-7340288 b. Od Zemlje je veći 50 posto i njegova godina traje 142,5 dana. Od svoje zvijezde udaljen je nešto dalje nego Merkur od Sunca.

Foto: Michelle Kunimoto
35 komentara

Teleskop Kepler već ima svog nasljednika u svemiru, ali on nam je ostavio i gomilu podataka koje astronomi moraju analizirati. Zahvaljujući njima, Michelle Kunimoto (26) sa Sveučilišta Britanske Kolumbije, otkrila je čak 17 novih planeta.

Astronomkinja na doktoratu objavila je znanstveni rad u kojem opisuje 17 novih svjetova, a jedan od njih otprilike je velik kao Zemlja i vjeruje se da je stjenovit baš kao i naš planet. Nalazi se u zoni koja bi mogla podržavati život, ali kako je 1000 svjetlosnih godina od nas, teško da ćemo ga tako skoro ići stražiti.

NAŠLI GA U METEORITU Najstariji materijal na Zemlji stariji je i od našeg planeta

- No ovo je jako uzbudljivo otkriće, jer je u Keplerovim podacima otkriveno tek 15 malih planeta u zoni koja može podržavati život - rekla je Kunimoto.

Planet je dobio oznaku KIC-7340288 b. Od zemlje je veći 50 posto i njegova godina traje 142,5 dana. Od svoje zvijezde udaljen je nešto dalje nego Merkur od Sunca.

KAO IZ STAR WARSA Zahvaljujući učeniku NASA je otkrila planet s čak dva Sunca

Većina od 17 planeta su prilično veliki i vjeruje se da se radi o plinovitim divovima. Upravo takve je i bilo lakše otkriti u tranzitu ispred svojih zvijezda, a ove drugi, mali, puno su veći izazov.

POGLEDAJTE VIDEO:

Možda vas zanima i ovo: