Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
9 komentara

"Tjelesni odgoj u Đakovu je postao hit uz moju aplikaciju"

SUVREMENI PRISTUP Mirela Šunda, profesorica tjelesnog u gimnaziji potaknula je učenike da se više kreću uz aplikaciju za tjelovježbu na mobitelu

Foto: Franjo Lepan/24sata

Uvođenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavu i ja sam poželjela biti dio te priče. Pitala sam se zašto ne bih u svoj predmet tjelesne i zdravstvene kulture uvela modernu tehnologiju, kaže Mirela Šunda, profesorica tjelesne i zdravstvene kulture u đakovačkoj gimnaziji.

Počela je, kaže, o tome intenzivno razmišljati, a i zbog toga što je primijetila da su djeca sve manje tjelesno aktivna, da su puno za računalima i da se sve manje kreću.

- Moja prva ideja je bila potaknuti djecu na tjelesnu aktivnost izvan nastave, tako da im uz dva sata redovite tjelesne nastave u školi omogućim minimalno još jedan sat te aktivnosti u njihovo slobodno vrijeme. Na temelju toga razvila se ideja o razvoju aplikacije uz pomoć koje bi vježbali. U odnosu na druge aplikacije koje se mogu naći na internetu, iza ove aplikacije stoji struka te profesor tjelesne kulture koji može osmisliti vježbe za svakog učenika posebno. Tu sam svoju ideju ispričala svome školskom kolegi, koji je informatičar, što se njemu jako svidjelo i on me je uputio na Microsoft. Iznijela sam im svoju ideju i oni su se oduševili. Uputili su me na Agenciju Mogy u Zagrebu. Sve je dalje bila stvar dogovora i razmjene ideja. Plod toga je aplikacija Mogy, kojom se sad koriste učenici naše škole - pojašnjava Mirela Šunda, čiji projekt sufinancira i Europska unija. 

U početku su planirali da se aplikacijom koriste učenici gimnazije. Međutim, s obzirom da je aplikacija jako dobro primljena kod učenika, razmišljaju da je u suradnji s Ministarstvom znanosti i prosvjete ponude i drugim školama. Surađuje i s Kineziološkim fakultetom u Zagrebu, kojima se jako sviđa ideja i aplikacija, te su ponudili mladoj profesorici pomoć pri razvoju.

- Ono što je zanimljivo u cijeloj ovoj priči je to što putem web stranice mogu svakog učenika pratiti i dati mu upute kako što vježbati, svakome od njih mogu prilagoditi vježbe kako mu odgovaraju - ističe Mirela, a veliku podršku ima i među učenicima.

– Prije godinu dana smo počeli koristiti aplikaciju. U početku su je koristili učenici kojima je tjelesna kultura izborna nastava, ali brzo su nam se priključili i drugi učenici.

- Aplikacija mi se stvarno sviđa, zato uz nju možemo vježbati bilo gdje i bilo kada. Sami sebi odredimo što i koliko želimo vježbati, a profesorica ima uvid je li sve odrađeno kako treba - kaže Vlatka Filko, učenica 4. razreda Gimnazije “A. G. Matoš” u Đakovu. 

Zasad je dostupna samo učenicima, ali kad bude u potpunosti testirana, postoji mogućnost da je mogu koristi i drugi.
 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message