Obavijesti

Vatreno ljeto u Termama Tuhelj i Termama Olimia

Vatreno ljeto u Termama Tuhelj i Termama Olimia
4

Sanja Doležal i Gordan Kožulj novi su ambasadori Terma Tuhelj koje grade campping resort sa 150 parcela, a započele su i suradnju s velikim wellness majstorom Peđom Filipovićem

Terme Tuhelj i Terme Olimia uvele su i nekoliko novih wellness tretmana, pri čemu bitnu prekretnicu čini vitalna hrana -  novi koncept zdrave prehrane, označen od sada simbolom jabuke u ugostiteljskim objektima

Terme Olimia proširile poslovanje na rusko tržište - otvaranje Predstavništva u Rusiji

Terme Tuhelj i Terme Olimia, zahvaljujući nizu investicija i noviteta koje uvode, poput proširenja kampa, obnove animacijskog parka u Termama Tuhelj, novih wellness usluga, te potpuno novog koncepta zdrave hrane, najavile su vatreni provod za nadolazeće ljeto.

Bivši hrvatski plivač Gordan Kožulj, te tv voditeljica i pjevačica Sanja Doležal, novi su ambasadori kvalitete i dobrog imidža za 2014. godinu, koji će predstavljati Terme Tuhelj, te prenositi svoja iskustva i doživljaje javnosti i prijateljima. Ponosni na veliki broj stalnih gostiju, Terme Tuhelj i dalje nastavljaju kampanju  „Postani ambasador“ , te tako i dalje daju mogućnost svim svojim gostima da postanu njihovi ambasadori dobre volje, te da šire pozitivne emocije, i to putem nekoliko kanala,  web stranice Terma Tuhelj, Facebook stranice Terma Tuhelj ili putem online razglednice koja je dostupna tijekom boravka u hotelu Well****.

„Lijepo je znati da postoji mjesto gdje se čovjek može u potpunosti opustiti, a Terme Tuhelj su jedna od takvih destinacija.“, izjavila je nova amasadorica Terma Tuhelj Sanja Doležal. „Moja djeca su oduševljena bazenima i dnevnom zabavom, a ja se ipak više volim povući u prostorije wellnessa i isprobavati nešto što nemaju svi.. masaže tibetanskim zdjelama, posebne masaže stopala nakon koje se osjećaš kao da hodaš po oblacima..zatim isprobavati vitalnu hranu itd. Veoma je hrabro krenuti u smjeru u kojem se razvijaju Terme Tuhelj. U jednom novom konceptu gdje se vidi da se ne žudi samo za masovnošću nego se u potpunosti posvećuju gostu i omogućavaju mu da se osjeća drugačije!“ , dodala je Doležal.

Oduševljenje titulom ambasadora nije krio ni Gordan Kožulj koji je tom prigodom izjavio:  „Nakon što sam se prestao aktivno baviti plivanjem i ušao u svijet poslovnih ljudi, shvatio sam da nije sve samo u cjelodnevnim sastancima koje se vrlo često događaju u zagušljivim dvoranama. Sretan sam što su Terme Tuhelj postale mjesto sretanja poslovnih ljudi gdje u jednom neformalnom okruženju mogu razmijeniti svoja iskustva, naučiti nešto novo i što je najvažnije opustiti se.“

„Krenuli smo u jednom potpuno novom smjeru gdje težimo da se naši gosti osjećaju drugačije, bolje i sretnije. Želimo postati destinacija gdje će ćemo goste učiti pozitivnim navikama koje će moći primijeniti kod kuće, uvijek znajući da postoji destinacija gdje se mogu vratiti i naučiti još nešto novo.“, naglasila je prilikom press konferencije Ivana Kolar,  direktorica Terma Tuhelj.

NOVI KONCEPT PREHRANE -  VITALNA HRANA OZNAČENA SIMBOLOM JABUKE, A MENTA POSTAJE BILJKA VODILJA TERMA TUHELJ

Osluškivanjem potreba gostiju kao i slijedeći selfness pristup koji su Terme Olimia  i Terme Tuhelj započele , uveden je  koncept vitalne prehrane u kojem se 30% hrane priprema s posebnom pažnjom te pravilnom kombinacijom nutritivnih elemenata. Osoblje ugostiteljstva Terma Tuhelj i Terma Olimia prošlo je brojne edukacije kako bi naučili spremati hranu s drugačijim namirnicama i na drugačiji način. Vitalna hrana u restoranima označena je simbolom jabuke kako bi gost mogao vidjeti da se radi o vitalnom jelu te time složiti svoj vitalni obrok. Isto tako gostima su na raspolaganju začini i ulja sa savjetima zašto je određeni začin dobar te kako ga kombinirati s određenim jelom. Isti princip je i s hladno prešanim uljima. Velika pažnja posvećuje se pripremi hrane pred gostom te je zbog toga u funkciji show cooking gdje gost može sam iskombinirati namirnice i savjetovati se s našim kuharima.

Menta, poznat i popularan začin, zasađena je u wellness vrtu te je slučajnim odabirom postala biljka vodilja Terma Tuhelj. Svojim čudotvornim svojstvima u potpunosti se poistovjetila s konceptom Terma Tuhelj jer se radi o destinaciji u kojoj gost pronalazi svoj mir, uči o pozitivnim navikama i mijenja sebe, svoj način života i svoje poglede na kaotičnu svakodnevicu. Menta se proteže kroz sve odjele Terma Tuhelj. Već kod samog ulaska u sobu, na jastuku goste čeka miris mente i mali poklončić, sapun od mente s poruko. U Terra lounge i Infinity baru gostima je na raspolaganju čaj od mente uz koju se gostu poklanja poruka. U hotelskom restoranu Lati,gosti mogu isprobati mentu u kombinaciji s gizom, a u SPAeVITA centru i Svijetu sauna mogu doživjeti pravi wellness doživljaj isprobajući masažu s mentom ili piling.

NOVE MASAŽE I SURADNJA S WELLNESS MAJSTOROM PEĐOM FILIPOVIĆEM

Izgradnjom wellness noviteta kao što je hamam, private spa i panoramska sauna, došlo je do ideje o proširenju wellness ponude. To se prvenstveno javilo početkom suradnje s velikim wellness majstorom Pedžom Filipovićem.

Shodno tome, u SPAeVITA centru razvijeno je nekoliko novih tretmana kao što su: Antistress masaža Kalma , Ayra zvučna masaža tibetanskim zdjelama koja umiruje raspršene misli i preopterećen um i obnavlja životnu energiju., te relfeksna masaža stopala “Hod po oblacima” koja potpuno balansira rad svih unutrašnjih organa i cijelo tijelo dovodi u savršenu ravnotežu.

Ritual kuće je 3 minutni ritual koji je gostima i djelatnicima predstavljen kao pozitivna navika za početak dana, a on je ujedno i dio selfness koncepta. Radi se o pomno osmišljenim vježbama koje potiču kruženje vitalne energije koje aktiviraju sve stanice.

PROŠIRENJE KAMPA I ANIMACIJSKOG OTOKA ZA BOLJU PREZENTACIJU ZAGORJA

Terme Tuhelj rade na izgradnji pravog campping resorta. Kamp Terme Tuhelj postat će ove godine omiljeno cjelogodišnje mjesto za kamping i zabavu. Uređeni su već osnovni preduvjeti za daljnji razvoj kampa u Termama Tuhelj, te je cijeli kamp spojen na postojeći pročišćivač otpadnih voda. Daljnji cilj je stvoriti pravi campping resort i prvi pravi kamp u kontinentalnoj Hrvatskoj sa 150 parcela, uz parkove i ugostiteljske objekt. Ideja je urediti kamp kao malo zagorsko selo, s obzirom da se isti nalazi na vrlo atraktivnoj lokaciji ispod Dvorca Mihanović.

Uređenje dodatnih sadržaja na Vodenom planetu zamišljeno je u pogledu izgradnje montažnog animacijskog otoka veličine 26m2 koji će sadržavati binu s natkrivenim krovom.  Ideja izgradnje animacijskog otoka jest da se kvaliteta animacijskih programa digne na višu razinu te da se potakne što veća suradnja s lokalnim stanovništvo u vidu prezentacije tradicije i kulture Hrvatskog zagorja. Projekt je zamišljen kao ljetna i zimska pozornica gdje će se održavati različiti zabavno-edukativni programi u koje bi se uključile brojne udruge, društva, škole kako bi se posjetiteljima prezentirali običaji i zanati zagorskog  kraja.  

VATRENA ZABAVA TIJEKOM LJETA I NA BAZENIMA

Ovogodišnja ljetna kampanja  nazvana je „Vatreno ljeto“ , prije svega jer je s  jedne strane povezana s nogometnim prvenstvom, a s druge strane s odličnom zabavom na Vodenom planetu koja će se temeljiti na pojačanoj animaciji te tematskim vikendima. Početak vatrene zabave planira se oko 19.06.2014. gdje će prve teme biti povezane s Brazilom i nogometnim prvenstvom nakon čega će uslijediti veliki pool party Fresh island party 28.06.2014. s nastupom 3 DJ-a Phat Phille, Bizzo Badoga i posebnog gosta iz Las Vegasa: DJ Phox-a.

 Srpanj je zamišljen kao mjesec gdje će se nastojati dnevnim i hotelskim gostima pokazati maksimalno od zanimljivost Hrvatskog zagorja . Pokreće se i projekt „Pokreni se“,  koji će se održati 30.07.2014., a nastao je s ciljem osvještavanja ljudi i poticanja na vježbanje za  zdraviji i sretniji život neovisno o dobi i spola, te promoviranja kulture zdravog življenja, sporta. Kolovoz će biti u znaku tradicionalne Tuheljske noći, a paralelno s događanjima na bazenima, organizirat će se razna događanja u amfiteatru hotela kao što su kazališne predstave, stand up nastupi i slično.

Svjesni važnosti izlaska na uvijek nova tržišta, opredijelivši se za pionirske korake u prezentaciji hrvatskog i slovenskog kontinentalnog turizma te shvativši potencijal ruskog tržišta, odlučili smo se za još jedan proaktivan korak i otvorili Predstavništvo Terma Olimia i Terma Tuhelj u Rusiji.

TERME OLIMIA OTVORILE PREDSTAVNIŠTVO U RUSIJI

Nakon pripreme svih pravnih postupaka i dokumenata  koji su potrebni u Ruskoj federaciji za otvaranje predstavništva, u drugoj polovici protekle godine počelo je s radom  novo Predstavništvo Terma Olimia u Moskvi.

Glavni ciljevi predstavništva su povećanja prepoznatljivosti Terma Olimia i Terma Tuhelj u Rusiji, širenja mreže turoperatora, osiguravajućih društava, klinika i svih drugih, koji prodaju/posreduju usluge TO i TT i povećanje njihove zainteresiranosti  za suradnju, te promidžba usluga putem promocijskih akcija u okviru promocija u organizaciji predstavništva Slovenije  i Hrvatske u Moskvi i općenito u Rusiji

TERME TUHELJ I TERME OLIMIA – ZADOVOLJI REZULTATIMA POSLOVANJA!

U Termama Tuhelj, u prvih pet mjeseca 2014. godine ostvareno je 33.620 noćenja što je 44% više nego u istom periodu prošle godine.

Nastavak je to pozitivnog trenda i rezultat aktivnog nastupa na stranim tržištima, a što smo započeli u prošloj godini. U cijeloj 2013.g. ostvarili smo porast od čak 72% stranih noćenja u odnosu na prethodnu godinu te istu završili s više od 50% stranih noćenja u ukupnoj strukturi, a što je rezultiralo i promjenom strukture posjećenosti Krapinsko-zagorske županije.

Najveći porast ostvaren je s gostima s germanskih tržišta, Slovenije i Italije.

U prvih 5 mjeseci 2014.g. Terme Tuhelj ugostile su 42.796 komercijalna kupača, što je 6% više nego u istom razdoblju prošle godine.

Ukupan prihod Terma Tuhelj u prvih 5 mjeseci 2014. godine iznosi 10.877.860 kn, što je 24% više nego u istom periodu 2013. godine.

U Termama Olimia u prvih pet mjeseci 2014. godine ostavreno je 68.000  komercijalnih noćenja, što je 1,5 % više nego u istom periodu 2013. godine i to zahvaljujući stranim tržištima, gdje je broj noćenja bio 4 % veći nego prošle godine. Najveći pomak bilježi se na austrijskom i njemačkom  tržištu.

Terme Olimia ugostile su  i 45.534 komercijalna kupača, što je za 5% više nego prošle godine.

Ukupan prihod Terma Olimia u prvih 5 mjeseci 2014. godine iznosi 6.252.000 eura, što je 2 % više nego u istom periodu 2013. godine.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Pogledajte veliko nevrijeme koje ide prema Hrvatskoj!
RADARSKE SLIKE

Pogledajte veliko nevrijeme koje ide prema Hrvatskoj!

DHMZ je ranije objavio upozorenje i žuti alarm za grmljavinsko nevrijeme za sve regije u Hrvatskoj osim za dvije. Sad su to promijenili i samo gospićka regija označena je zelenom

Optička iluzija podijelila svijet: Što vi vidite, psa ili čovjeka?!
ANKETA

Optička iluzija podijelila svijet: Što vi vidite, psa ili čovjeka?!

Neki će reći da vide čovjeka s ruksakom koji ide prema snježnoj šumi. Drugi će reći da vide psa koji trči prema kameri. Fotografija se masovno šera po društvenim mrežama. Što vi kažete?
Recept za najbolji pire krumpir - cijeli život ga krivo radimo...
OTKRIO POZNATI CHEF

Recept za najbolji pire krumpir - cijeli život ga krivo radimo...

Ljudi najčešće pire krumpir pripremaju u vodi i naknadno dodaju začine. Poznati chef s Food Networka je rekao da je to krivi način pripreme i otkrio kako pripremiti savršeno kremasti pire krumpir