Lifestyle

Komentari 20

7 namirnica koje grade mišiće

7 namirnica koje grade mišiće

Ukoliko 'pumpate' mišiće, bitno je jesti hranu s visokim udjelom proteina. No da ne bi brzo odustali od svega jer vam se prehrana svela na pileća prsa 'na sto načina', donosimo još neke namirnice koje grade mišiće

Mnogi koji žele povećati svoju mišićnu masu uglavnom se oslanjaju na dva poznata izvora proteina - pileća prsa i lososa. No stalno jesti istu hranu svima ubrzo dosadi, a to vas može i pokolebati u vašoj namjeri da se držite kvalitetnog režima prehrane. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Da bi hranom kvalitetno pratili svoje napore u izgradnji mišića, trebali bi tijekom svakog obroka unositi oko 30 grama proteina.

Osim toga, ukoliko se ograničite na samo te dvije namirnice, nećete dobivati korisne sastojke koji se nalaze u drugoj hrani poput željeza iz crvenog mesa, omega-3 masnih kiselina iz morske hrane te antioksidansa koji se nalaze u povrću. Ako se stoga pitate što onda jesti, donosimo sedam namirnica koje grade mišiće, a nisu pileća prsa.

1. Pačja prsa

Jesu nešto masnija neko pileća prsa, ali su puno ukusnija. Sadrže moćnu količinu proteina - oko 46 grama po komadu.

2. Edamame

Edamame mahune bogate su visokokvalitetnim proteinima. Radi se o zelenim mahunama čija je ljuska nejestiva, a unutra su još nepotpuno zrela zrna soje. Jedna šalica kuhanih edamame mahuna može sadržavati i do 19 grama proteina.

3. Kamenice

Ove školjke pune su okusa i po komadu sadrže oko dva grama proteina. To se možda čini malo, ali ako ih pojedete šest kao predjelo, već ste u organizam unijeli 12 grama, što je pola preporučenog unosa po obroku.

4. Dimljeni losos

Kao alternativu običnom lososu, svakako možete probati dimljenu varijantu. Osim što ćete uživati u dodanom okusu, dobit ćete i pozamašnu količinu proteina jer u oko 85 grama te namirnice ima oko 15 grama proteina.

5. Slanutak

Jedna šalica slanutka sadrži oko 15 grama proteina, a prednost ove namirnice je ta što ju možete dodati u mnogo različitih jela i salata.

6. Mlijeko

Jedna šalica kravljeg mlijeka ima gotovo 8 grama proteina te je odličan izbor ukoliko radite na izgradnji mišića.

7. Sardine

Ove male ribice su zvijezde među namirnicama koje grade mišiće. Jedna konzerva može sadržavati 23 grama proteina, što je skoro preporučena količina po obroku, piše Men's Health.

Najčitaniji članci