Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
38 komentara

Držite noge u zraku 10 minuta svaki dan - dogodit će se čudo

Ova vježba neće utjecati na vašu figuru niti će učiniti vaše noge ljepšima, ali će vam pomoći da se bolje osjećate i fizički i psihički. Evo koji su njeni benefiti i kako se ona pravilno izvodi

38 komentara

Pronađite mirno mjesto i izdvojite 10 minuta koje ćete posvetiti sebi. Osigurajte si prostor koji će vam omogućiti da zatvorite oči i odmorite se. Ako u isto vrijeme budete pričali na telefon ili čitali i pisali poruke, nećete postići isti učinak, stoga uklonite sve što vam može odvući pažnju.

Lezite na leđa, s bedrima udaljenim od zida 15 do 50 centimetara. Savijte noge u koljenima i oslonite se petama uz zid. Ukoliko se bedra nalaze pod pravim kutom u odnosu na leđa, tada će stražnjica biti na pravilnoj udaljenosti od zida.

Dreamstime | Autor: Dreamstime Foto: Dreamstime

Ispravite noge i oslonite se na zid stopalima. Ne savijajte noge u koljenima i opustite ih.

Stavite jastuk pod glavu (ili leđa). Trebalo bi vam biti jako udobno. Zatvorite oči i dišite. Stavite jedan dlan na trbuh, a drugi na srce.

Budite svjesni svog disanja. Udišite brojeći do 2, a izdišite brojeći do 4. Zadržite se u ovom položaju 10 minuta zatvorenih očiju. Dišite i opustite se.

Ova vježba će vas uvesti u stanje meditacije iako toga niste ni svjesni. Osjetit ćete kako vaše tijelo i um zaranjaju u mir i dostižu harmoniju, piše Femina.

PLANINE UMJESTO MORA Kraljevski wellness u Sloveniji za sve koji žele drugačiji odmor

5 korisnih efekata ove vježbe:

  • Smanjuje otok u nogama
  • Otklanja sindrom umornih nogu
  • Poboljšava probavu
  • Opušta živčani sustav
  • Doprinosi psihičkom miru

POGLEDAJTE VIDEO:

NEUSPJEŠNE VEZE: Ovi horoskopski znakovi ne idu zajedno i ne podnose se

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message