Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
49 komentara

Jedite fermentiranu hranu: Domaći kiseli kupus je najbolji

Takvu hranu bi baš svatko trebao uvrstiti u svoj jelovnik želi li se osjećati bolje i biti zdraviji. Odlična za bolju i bržu probavu, lakšu apsorpciju minerala i ostalih zdravih sastojaka

Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
49 komentara

Dobre bakterije u crijevima itekako su važne za zdravlje, ali i to kako se osjećate. Regulaciji bakterija u probavnom traktu doprinosi i fermentirana hrana, jer, između ostalog, sadrži i probiotike - kao i mliječni proizvodi poput probiotičkih jogurta.

Takva hrana poboljšava probavu jer pomaže da se ostala hrana brže probavi i olakšava apsorpciju minerala.

Ovo je fermentirana hrana koju bi svakako trebali uvrstiti u svoj jelovnik:

Kiseli kupus

Kiseli kupus bi trebalo jesti stalno jer je prepun vitamina C, B i K, i probiotika (neki od njih su Leukonostok, Pediococcus, i Lactobacillus).

Najzdraviji je, naravno, onaj kojeg napravite sami. Ali, ako nemate tu mogućnost, u trgovini birajte one nepasterizirane. Naime, pasterizacija uništava ono korisno u kiselom kupusu pa je učinak na zdravlje tada neusporedivo manji.

Kiseli krastavci

Boli su izbor krastavci koji su fermentirali bez octa. U tom slučaju dobro je popiti i sok u kojem su stajali.  Homemade preserves | Autor: sarsmis Foto: sarsmis

Fermentirana soja

Namirnice pripremljene od fermentirane soje odličan su izvor zdravih sastojaka za probavu - miso, soja sos, tofu...

Kokosov jogurt

On je jako bogat probioticima, a kako nije mliječan proizvod, lakši je za probavu. Osim toga, kokos je dobar u borbi s gljivicama, virusima i bakterijama.

Umeboshi šljive

To su malene ukiseljene šljive koje dolaze iz Japana. Fermentiraju po šest mjeseci i smatraju se "kraljicom alkalne hrane". Poboljšavaju probavu, pune su probiotika, imaju antibiotska svojstva..., prenosi portal Atma.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message