Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
0 komentara

Omiljene namirnice zamijenite s ovih osam zdravijih delicija

Jeste li se ikada zapitali postoje li zdravije verzije vaših omiljenih namirnica. Ovih osam jednostavnih zdravih zamjena će vam u svakom zalogaju pružiti više hranjivih vrijednosti

Foto: Dreamstime
0 komentara

1. Grčki jogurt

Zamijenite obični nemasni jogurt za nemasni grčki jogurt. Nemasni grčki jogurt sadrži više proteina nego obični jogurt, što ga čini boljim izborom. Uz to, dobit ćete i ostale hranjive tvari od jogurta poput kalcija i zdravih bakterija.

2. Špinat za salatu 

Za salatu radije koristite tamnije zelene listove poput špinata ili rikole. Dobit ćete više vitamina i minerala poput folne kiseline i željeza.

POGLEDAJTE VIDEO:

3.  Slatko acidofilno mlijeko

Zamijenite obično obrano ili nemasno mlijeko za slatko acidofilno mlijeko s malo masnoće. Slatko acidofilno mlijeko ima svih devet osnovnih hranjivih sastojaka koje i obično mlijeko ima, ali uz to ima i dodatnu korist dobrih bakterija.

ČUVAJTE ZDRAVLJE Pijete kavu natašte? Evo što se događa u vašem organizmu...

4. Bademi 

Kada vas uhvati popodnevna glad umjesto da grickate perece, jedite bademe. Iako imaju više kalorija i masti nego pereci, oni također imaju i više proteina i vlakana, tako da ćete ih pojesti manje, a prije ćete postati siti.

 

5. Svježe voće

Istina je da 100 postotni voćni sok može biti dobar izvor vitamina, ali ako umjesto njega pojedete komad cijelog voća, smanjit ćete unos kalorija gotovo za pola te ćete unijeti korisna vlakna koja sok nema.

Foto: 123RF

6. Avokado 

Umjesto da sendvič začinite majonezom, pokušajte dodati avokado. Avokado je pun zdravih masti koje su dobre za srce, a sendviču će dati aromu.

7. Tuna i losos

Jednom ili dvaput tjedno zamijenite sendvič od puretine onim od tune ili lososa. Tako ćete povećati unos zdravih omega-3 masnih kiselina, a istovremeno ćete osigurati nemasni izvor proteina.

ZDRAVI I SLASNI RECEPTI Blago iz šume: Šipak ublažava reumu, drijenak jača probavu

8. Jabuka umjesto pekmeza 

Sljedeći put kada vas uhvati želja za sendvičem od pekmeza i maslaca od kikirikija, na sendvič umjesto pekmeza dodajte radije svježe voće (krišku jabuke ili bobice). Smanjit ćete kalorije i šećer, a dobiti više vlakana i antioksidansa, prenosi Self.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

SLOMIO SE PRED KAMERAMA: Princ Harry zaplakao zbog Meghan, nije mogao izdržati

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message