Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
1 komentara

Vježbajte u izolaciji uz posebno osmišljene vježbe za obitelj

Kretanje je, uz potrebu za vodom, hranom, snom i kisikom, jedna od osnovnih ljudskih potreba, a tjelesna nam je aktivnost neophodna za funkcioniranje i razvoj organizma

Foto: You Tube
1 komentara

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Veliki vodič: Dovoljno je imati lijekova za sljedeća dva tjedna

U zadnjih se par tjedana svakodnevica većini ljudi drastično promijenila, a kako se smanjio broj sati koje provodimo družeći se s drugima, proporcionalno je narastao broj onih koje provedemo sjedeći ili ležeći ispred računala i malih ekrana. 

Ne treba ipak zaboraviti kolika je važnost svakodnevne tjelesne aktivnosti koja čuva i poboljšava naše zdravlje, prevenira kronične bolesti, pomaže kod održavanja težine, te popravlja samu kvalitetu života.

VIDEO S VJEŽBAMA ZA ODRASLE:

Tim projekta 'Živjeti zdravo', čiji rad možete pratiti na stranici https://zivjetizdravo.eu brzo je reagirao na ovu situaciju vezanu uz pandemiju koronavirusa, pa je svoje aktivnosti usmjerio na promicanje zdravog načina života i dok smo doma, pod sloganom 'Živjeti zdravo kod kuće'.

U videu pogledajte koje vježbe možete raditi svakodnevno.

VIDEO S VJEŽBAMA ZA DJECU:

Važnost tjelesne aktivnosti

- Kretanje je, uz potrebu za vodom, hranom, snom i kisikom, jedna od osnovnih ljudskih potreba. Kako je ljudsko tijelo građeno za kretanje,redovita tjelesna aktivnost neophodna nam je za optimalno funkcioniranje i za razvoj - rekao je dr.sc. Slaven Krtalić, voditelj Odsjeka za tjelesnu aktivnost, u Službi za promicanje zdravlja u Hrvatskom zavodu za javno zdravstvo i voditelj elementa Zdravlje i tjelesna aktivnost u sklopu projekta 'Živjeti zdravo'.

ISPOVIJEST Imam fobiju od izlaska van, a u izolaciji se rađaju novi strahovi

Foto: You Tube

Dr. Krtalić napominje da prema preporukama Svjetske zdravstvene organizacije svakodnevno za zdravlje treba izdvojiti najmanje:

- 180 minuta za tjelesne aktivnosti različitog intenziteta za djecu do šest godina kako bi spriječili dugotrajne periode sjedilačkih aktivnosti,

- 60 minuta umjerene do intenzivne tjelesne aktivnosti za djecu i mlade u dobi od šest do 18 godina

- 30 minuta umjerene do intenzivne tjelesne aktivnosti za odrasle

OPREZNO SA ŽIVOTINJAMA Zoonoze: Evo koje bolesti se prenose sa životinje na čovjeka

Zbog svega je toga za one koji žele napraviti prvi korak prema usvajanju zdravih životnih navika tim projekta 'Živjeti zdravo' pripremio serije desetminutnih vježbi koje se lako mogu provoditi i kod kuće. Vježbe za za djecu i za odrasle pogledajte gore u videu gdje su prikazane vježbe za vrat, ruke i za rameni pojas, te za trup, ruke, noge i zdjelični pojas.

Prvi je video namijenjen odraslima, a drugi je posebno osmišljen za djecu. 

POGLEDAJTE VIDEO #ZAJEDNO24SATA - Suzana Mančić, bivša loto djevojka:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message