Lifestyle

Komentari 1

Šest ideja za 'punjenje baterija' nakon napornog radnog dana

Šest ideja za 'punjenje baterija' nakon napornog radnog dana

Odvajanje vremena za sebe, kako bi smo napunili baterije nakon napornog radnog dana, presudno je za održavanje zdrave ravnoteže između poslovnog i privatnog života

Od početka pandemije pa sve do sada još je mnogo ljudi koji svoj posao obavljaju iz udobnosti vlastitog doma. Neki od tih ljudi većinu svog radnog dana provedu sjedeći za računalom i obavljajući hrpu video sastanaka. S vremenom, to bi vam moglo potrošiti puno energije.

POGLEDAJTE VIDEO:

Većina ljudi, a posebno introverti su se sigurno barem u jednom trenutku otkako rade od doma osjećali potpuno ispijeno i bezvoljno. I to je potpuno razumljivo. Nitko ne može očekivati ​​od nas da svaki dan budemo 'uključeni' 100 posto vremena. Trebamo vrijeme za sebe kako bi obnovili energiju i napunili baterije prije nego što se vratimo stresu svakodnevnog života i posla.

Odvajanje vremena za sebe, kako bismo napunili baterije nakon napornog radnog dana, presudno je za održavanje zdrave ravnoteže između poslovnog i privatnog života i poboljšanja vaše ukupne kvalitete života. 

Na ovih šest brzih i jednostavnih načina, introvertirani ili samo umorni ljudi mogu pronaći malo mira i spokoja:

1. Promatrajte svijet oko sebe

Provedite malo vremena gledajući svijet kroz svoj prozor uz šalicu kave ili čaja. To može imati terapeutski učinak. Dok gledate kroz prozor možete sanjariti o budućim putovanjima ili novim aktivnostima. 

2. Budite kreativni

Usmjeravanje kreativne energije omogućit će vam da zadržite pažnju, budete prisutniji i manje se usredotočite na sve stvari koje mogu poći po zlu na poslu. Izrada nečega što je živopisno, glazbeno ili kazališno također može biti korisna promjena ritma u monotonim danima.

Ne morate krenuti u stvaranje remek-djela, ali krenite s nečim što ste htjeli već dugo. Sada je najbolje vrijeme da iskoristite blagodati kreativnog mentalnog odmora.

3. Vježbajte

Kretanje pokreće kemijsku reakciju koja dovodi do osjećaja zadovoljstva i obnovljene energije. Bez obzira želite li raditi jači trening ili samo hodati, vježbanje u nekom od ovih oblika, osloboditi će vas napetosti i stresa te je veća vjerojatnost da ćete vratiti pozitivan duh i um. 

4. Ako imate automobil, iskoristite ga

Nakon posebno iscrpljujućeg dana, vaš automobil može biti izvor predaha. Vozite se do mirnog područja u prirodi kako biste udahnuli svjež miris drveća, vode ili planine. Za dodatno opuštanje možete pustiti vašu omiljenu umirujuću glazbu i voziti se omiljenim ulicama ili istraživati grad.

5. Završite svaki radni dan kratkom meditacijom

Nakon što isključite računalo, odvojite nekoliko minuta za meditaciju. Čitajte u mirnom prostoru, iznesite svoje misli i osjećaje u pisanom obliku, bez potrebe da ih opravdavate drugima. Ili jednostavno sjedite i ne radite apsolutno ništa.

6. Isključite se iz online svijeta

Ovo je slučaj posebno za introverte koji mogu pretjerati i nakon radnog vremena i dalje ostati online. Oni više vole komunicirati online i preko tekstualnih poruka nego uživo, pa je moguće da kada završe s poslom svoju komunikaciju prebace preko mobitela ili sms-a. Poželjno je da nakon radnog vremena isključite računalo i mobitel, barem do večere jer ćete se tako više opustiti i odmoriti.

Rad može biti energičan i moćan način za introverte da izraze svoje talente i prikažu vještine. Ali ne smijete dopustiti da vam hrpa video sastanaka i video poziva s kolegama oduzme energiju. Tako ćete propustiti fascinantne stvari koje život nudi, čak i unatoč pandemiji, piše Mind Body Green.

Najčitaniji članci