Lifestyle

Komentari 30

Skinite 8 kg u 8 tjedana uz tim vrhunskih trenera i stručnjaka

Skinite 8 kg u 8 tjedana uz tim vrhunskih trenera i stručnjaka

Na putu do seksi linije svake srijede vodi vas tim najboljih stručnjaka - uz pomoć nutricionista, aromaterapeuta i trenera mršavite zdravo i bez puno muke!

Osim što će osigurati bolju formu i potaknuti topljenje kilograma, osmotjedni program tesanja figure učinit će tijelo čvršćim i privlačnijim, i to u pravo vrijeme da zablistate u kupaćem kostimu.

Kako bi napredak bio što brži i učinkovitiji, iz tjedna u tjedan, kroz sve faze mršavljenja, vježbama, jelovnikom i savjetima usmjeravat će vas tim stručnjaka.

- Za izazov mršavljenja tijelo će najbolje pripremiti detoksikacija - ističe nutricionistica Sandra Marić Bulat. 

- Suvremeni način života, prije svega stres i loša prehrana, odražava se na jetrima, koja se naziva ‘zrcalom čovjekova zdravlja’. Upravo je prejedanje jedan od uzroka slabijeg funkcioniranja jetara. Kako bi ona lakše iskorištavala hranjive tvari i odstranjivala otrove iz tijela, poželjno ju je čistiti i obnavljati prije ili tijekom svake dijete - objašnjava S. Marić Bulat.

Program započnite tako da izbacite alkohol, kavu i gazirane napitke, masnoće poput margarina, ulja te općenito prženu hranu, savjetuje nutricionistica. Važno je piti što više vode i rabiti zdrave masnoće poput hladnih prešanih ulja konoplje, buče i masline.

Pogledajte vježbe za 1. tjedan mršavljenja

Pronađite i savjete za uklanjanje celulita

Izravnajte trbuh uz pilates vježbe u 8 tjedana

U jelovnik je nužno uvrstiti sezonsko povrće bogato vitaminima, mineralima i vlaknima. 

Osobito se preporučuje što više zelenoga lisnatog povrća koje možete pripremati na lešo, kao varivo ili salatu, a može ga se kombinirati sa smeđom rižom, ribom, puretinom ili piletinom. 

- Kako bi se očuvala pravilna probava, nužna za postizanje zdrave tjelesne težine, od velike su važnosti i probiotici - navodi nutricionistica.

Riječ stručnjaka: Sandra Marić Bulat, mag. nutricionizma

Budite vječno siti, a skidajte kilograme

Vrlo je važno pojesti kvalitetan doručak umjerene količine, a uz glavne obroke preporučljivo je izbjegavati kruh. Osim zelenoga lisnatog povrća, s mesom i ribom mogu se kombinirati grah, leća i slanutak, a za međuobroke je dobro jesti orašasto voće. Ovakvim jednostavnim kombinacijama namirnica potiče se sagorijevanje masnoća, a tijelo je uvijek dovoljno sito, bez osjećaja nadutosti i nervoze. 

Detoksikacija jetara prehranom podiže organizam na višu energetsku razinu jer, osim što omogućuje gubitak kilograma, ublažava tegobe poput kroničnog umora, depresije, nesanice, promjena raspoloženja i probavnih smetnji te čini kožu i cjelokupni izgled svježijim, privlačnijim te mladolikijim. 

Trenerica u fitness centru Forma Jelena Marinković

Tjelesna aktivnost nije prepreka nego izazov koji jača i duh i tijelo

Kako biste se motivirali na vježbanje, svaku novu aktivnost ne gledajte kao prepreku nego je smatrajte izazovom koji će vam pomoći da shvatite za što ste sve sposobni. Takav način razmišljanja rezultirat će porastom samopouzdanja, zadovoljstva i osjećaja ponosa zbog svladanih vještina te će biti snažan poticaj za ustrajanje u zdravim navikama. 

Jako je važno da kretanje i boravak na svježem zraku, kao dio “higijene duha i tijela”, postanu i ostanu dio svakodnevice, a ne tek sezonska razonoda jer samo će dugoročna zamjena loših navika dobrima osigurati trajne rezultate. 

Kretanje daje osjećaj slobode

Predlažem redovito kretanje: hodanje do posla, vožnju bicikla, vikende u prirodi i brze šetnje. Uživite se u trčanje i osjećaj slobode koji ono pruža. Prijavite se i istrčite prvu utrku u životu - osjećaj će biti neopisiv, kaže Jelena Marinković. 

Jelovnik za cijeli tjedan

-> preporučuje Sandra Marić Bulat 

Doručak: voćni muesli sa zobenim/rižinim mlijekom/jogurtom 

Međuobrok: jogurt

Ručak: juha od koprive (povrća) ili salata od slanutka i šparoga ili rižoto od šparoga i miješana salata s dodanom rukolom i maslačkom ili riba s roštilja (nikako pržena) i blitva (špinat na lešo)

Međuobrok: šaka badema

Večera: dva pečena jaja sa šparogama i salata ili dva kuhana jaja, jogurt i salata od šparoga ili meksička salata od tune ili svježi sir i jogurt 

Namirnica tjedna - šparoge 

Šparoge su niskokalorično povrće bogato vitaminima, mineralima i vlaknima. Namijenjene su očuvanju vitke linije, čišćenju organizma od otrova te održavanju zdravije i pravilnije probave. Od njih se mogu pripremati juhe i salate, mogu biti sastojak raznih namaza, vrlo ukusan dodatak jelima, a mogu se i peći na žaru.

Najčitaniji članci