Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 2

Na pogrešci se uvijek uči najbrže, najlakše i trajno

Na pogrešci se uvijek uči najbrže, najlakše i trajno
1

Nije dobro previše se koncentrirati i analizirati pogrešku jer će tako doći do puno ozbiljnijih, pa zaposlenik samo valja shvatiti zašto se dogodila

VIDEO

Kako bi se spriječilo nizanje pogrešaka jedne za drugom na radnome mjestu, nakon počinjene pogreške važno je imati na umu da nitko nije savršen. Nije bitno što se dogodilo prije pogreške, nego što će zaposlenik učiniti kako bi ostao na pravom putu. Zato pogreške treba prihvatiti kao sastavni dio posla i naučiti se nositi s njima. Isto tako, nije dobro posvećivati previše pozornosti malim pogreškama, nego se bolje koncentrirati na uočavanje i sprečavanje velikih. Kad se i dogodi, ma koliko god sramotna ili smiješna bila, nema nikakve koristi od razmišljanja o njoj, a samo se gubi vrijeme potrebno za druge projekte te povećava mogućnost pravljenja novih pogrešaka. No iz njih se može puno toga naučiti, pa je dobro shvatiti zašto se dogodila kako bi u budućnosti zaposlenici bili oprezniji te na vrijeme reagirali. Ipak, prihvaćanje odgovornosti trebalo bi biti primarni cilj. Istraživanja su pokazala da se puno puta pogreške događaju zato što su ljudi umorni. Stoga je bitno naspavati se dovoljno jer kad su ljudi odmorni, prave manje pogrešaka, a uvijek mogu napraviti i plan sprečavanja pogrešaka. Otkrije li netko drugi pogrešku prije, to treba podnijeti profesionalno te zadržati samopouzdanje i staloženost.

PROCJENJIVANJE ŠTETE I RJEŠENJE
Pogriješe li, zaposlenici obično zamišljaju najgori mogući ishod, no najvažnije je da ostanu koncentrirani. Energiju je bolje sačuvati za rješavanje problema nego trošiti na dramatiziranje, a pozornost bi trebalo usmjeriti na popravljanje situacije. Ako bi pogreška mogla izazvati veliku štetu, poželjno je učiniti sve kako bi se to spriječilo.

POGREŠKA SE TREBA PRIZNATI ŠEFU
Ispričava li se previše ili pretjerano objašnjava, zaposlenik će djelovati kao da nema kontrolu nad situacijom. Ako zna zašto je pogriješio, dobro je priznati šefu i potražiti njegovu pomoć. Isto tako, dobro je izbjegavati izravno okrivljavanje kolega pred šefom ako su bili umiješani. To je bolje postupno spomenuti te ne preuzimati ulogu “spasitelja”.

VAŽNO JE PRIHVATITI ODGOVORNOST
Tijekom razgovora sa suradnicima ili klijentima, treba se koncentrirati na pronalaženje rješenja te načina kako izbjeći pogrešku u budućnosti. Trebalo bi prihvatiti odgovornost, a ne izigravati žrtvu te se pripremiti na moguće izljeve bijesa. No unatoč tome, pri iznošenju informacija važno je zadržati profesionalnost i dostojanstvenost.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

8 svakodnevnih navika kojima ćete značajno usporiti starenje
ZDRAVLJE I PREVENTIVA

8 svakodnevnih navika kojima ćete značajno usporiti starenje

Slijedeći osam zdravih načina ponašanja moguće je smanjiti biološku dob, otkiva istraživanje. Radi se o svakodnevnim navikama koje su dostupne na jednostavan način

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode