Obavijesti

Promo sadržaj

Što se krije iza gubitka apetita Vašeg djeteta?

Što se krije iza gubitka apetita Vašeg djeteta?
2

Suočavanje s prehrambenim izazovima kao što su izbirljivost i odbijanje hrane čest je izazov većine roditelja u odgoju svoje djecu. Ipak, imajte na umu da djeca rastu različitim brzinama, a njihove prehrambene navike mijenjaju se kroz godine razvoja i pod utjecajem su raznih čimbenika.

Djeca vrlo dobro reagiraju na osjećaj gladi i sitosti, te je važno vjerovati apetitu vašeg djeteta. Normalno je da se njihov apetit mijenja iz dana u dan i od obroka do obroka. Koliko vaše dijete želi jesti također može ovisiti o tome koliko je aktivno ili umorno, prolazi li trenutno kroz nekih određeni period života te gdje jede, je li to kod kuće, škole ili u vrtiću.

Je li razlog gubitak apetita uobičajen?

Ne postoji jasna statistika, ali gubitak apetita djece najučestaliji je u dobi od druge do šest godina i nasreću radi se uglavnom samo o prolaznoj fazi, posebno frustrirajućoj za roditelje. Promjene u rastu najčešći su uzrok pad apetita kod djece. Tijekom prve godine djeca brzo rastu, ali nakon toga, rast se usporava i može se javiti manjak želje za hranom. Također, razna zdravstvena stanja često mogu rezultirati značajnim gubitkom apetita. Ako vaše dijete pati od grlobolje, želučane viroze, gliste u crijevima, zatvora, proljeva, glavobolje, groznice ili drugih simptoma, tada će vrlo vjerojatno jesti manje nego inače.

Kod predškolske djece zna javiti neofobija, odnosno strah od nepoznate ili nove hrane. To znači da će dijete početi odbijati nove namirnice ili čak i neke koje je do sada jelo, ali su servirane na drugačiji način od uobičajenog. Isto tako postoji mogućnost da dijete pojedinu hranu poveže sa nekim negativnim iskustvom.

Trikovi za poboljšanje apetita

Prvi i osnovni savjet za roditelje je da dopuste svom djetetu da samo odluči koliko će jesti od hrane koja im se nudi, nikako ih nemojte prisiljavati na hranu. Budite dobar primjer svom djetetu, vjerojatnije je da će vaše dijete prihvatiti zdravu hranu ako vidi da je i vi jedete.

Odredite redovito vrijeme obroka i međuobroka. Između obroka bi bilo najbolje da piju samo vodu jer konzumacija raznih drugih napitaka ostavlja manje prostora za hranu. Isto tako, potaknite ih na tjelesnu aktivnost i izbjegavajte nuditi grickalice preblizu obroka, jer to će pomoći vašem mališanu da dođe za stol gladan.

Kao potporu može biti korisno djetetu davati dodatak prehrani za poticanje teka. A-peti tekući dodatak prehrani ugodnog je okusa naranče koji sadrži ekstrakt korijena maslačka (Taraxacum Officinale) koji pomaže poboljšanju teka te suhi ekstrakt talusa islandskog lišaja, mineral cink te odabrane vitamine B skupine.

Potražite u ljekarnama

Dodatak prehrani A-petit prvi je hrvatski proizvod koji možete nabaviti u ljekarnama ili s dostavom na kućnu adresu na poznatoj internet trgovini drogerija.hr, a više informacija o proizvodu možete potražiti na službenim stranicama Pharmoval proizvoda.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta