Je li vam se ikada dogodilo da je u trgovini cijena nekog proizvoda bila različita od one na polici i blagajni? Što na to kaže Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva
Kupili ste proizvod, uredno ga platili, dočekali dostavu i tek poslije odlaska dostavljača shvatili kako je proizvod - oštećen. Što tada možete napraviti?
Kako se tretiraju slučajevi zastare za račune nastale u kućanstvu te što zakon kaže o tome - upitala je naša čitateljica. Odgovore saznajte na Pametnoj kuni.
Čitateljica nam je postavila pitanje o svojem slučaju i potrebi plaćanja dnevne parkirne karte. Što o tome kažu Zakon i udruga "Potrošač" - saznajte u nastavku.
Čitateljica nam je postavila pitanje o povratu novca nakon raskida ugovora i odustajanju od kupovine proizvoda. Što su na njen upit rekli u Ministarstvu?
Čitatelj nam se obratio s pritužbom na komunalne usluge koncesionara te pitao što ako se krši Zakon o komunalnom otpadu? Saznajte odgovor u nastavku.
Je li vas ikada netko telefonski kontaktirao za sudjelovanje u promotivnoj akciji, a da niste prethodno dali svoje podatke? Saznajte odgovor!
Jeste li ikad razmišljali što napraviti ako nemate gotovine, želite platiti karticom, a ne radi POS uređaj? Odgovor saznajte u nastavku.
Čitatelj nam se obratio sa pritužbom na servis automobila. Što kada na vozilu imate vidljiva oštećenja, a da nisu mehanička? Kome se obratiti i koja su vaša prava?
Saznajte što napraviti u slučaju ako niste skrivili prometnu nesreću, a osiguranje vam svejedno neće isplatiti svu štetu. Otkrijte koja su vaša prava
Što kada prijevremeno želite raskinuti ugovor s mobilnim operaterom? Saznajte što kaže Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, ali i HAKOM.
Čitatelj nam je postavio pitanje o servisu uređaja. Budući da je oštećenje nastalo bez vanjskih utjecaja servis mu odbija popraviti uređaj. Koja su njegova prava?
Čitatelj s pitanjem - zašto mora platiti nešto što nije odobrio i zatražio? Za odgovor smo upitali Ministarstvo i nadležnu instituciju - a u nastavku saznajte što napraviti.
Čitatelj nam se obratio s pitanjem u vezi deklaracije proizvoda, što sve treba sadržavati i kako su propisi usklađeni sa zakonima Europske unije.
Seviser vam popravi automobil bez da vam je prije ispostavio ponudu s uvidom u troškovnik. Što napraviti u takvim situacijama, pročitajte u nastavku.
Naš čitatelj je kupio aparat za kavu uz garanciju od dvije godine. S obzirom na to da ga je već servisirao tri puta, boji se što će biti kada mu istekne garancija.
Čitateljicu zanima je li moguće zamijeniti ili dobiti povrat novca za novokupljeni proizvod koji je otvorila i shvatila da joj ne odgovara. Saznajte u nastavku.
Čitateljica nam je postavila pitanje o zabrani unošenja dječjih kolica u Metro Cash & Carry robne centre. Radi li se o diskriminaciji majki i djece ili opravdanoj mjeri?
Što napraviti kada mobilni operater ugovorom veže stariju osobu koja, prema mišljenju bližnjih, nije sposobna procijeniti elemente potpisivanja ugovora?
Ako ste se ikada zapitali kome sve moramo davati uvid u svoje osobne podatke, pitanje našeg čitatelja i odgovor nadležnih službi će razriješiti vaše nedoumice.
Iskoristi svoj Oranž