Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
3 komentara

Novi trend u vježbanju: Mišiće ojačajte puzanjem na sve četiri

Puzati možete s koljenima na podu ili samo na vrhovima prstiju. Možete se kretati unaprijed, postrance ili čak unazad. No u svakom će slučaju takva vježba pomoći u jačanju mišića

Foto: Igor Šoban/PIXSELL
3 komentara

U teretanama diljem svijeta fitness treneri sve češće prakticiraju tzv. bear walkse, odnosno puzanje četveronoške. Tako se, ističu, ojačavaju mišići čitavog trupa.

Puzati možete s koljenima na podu ili samo na vrhovima prstiju. Možete se kretati unaprijed, postrance ili čak unazad. No u svakom će slučaju takva vježba pomoći u jačanju mišića.

RANO OTKRIVANJE JE KLJUČNO Prepoznajte podmukle znakove raka debelog crijeva na vrijeme

Četiri koraka do tanjeg struka

1. Promijenite prehranu 

Foto: Dreamstime

Pokušajte smanjiti unošenje šećera i ugljikohidrata i to tako da sokove zamijenite s čajem, peciva i kolače s voćem i orasima, a šećer s medom. Jedite više povrća i drugih vlakana.

2. Riješite se dodatnih kilograma

Trčite 30 minuta dnevno i uskoro ćete primijetiti da vam se tijelo mijenja. Ako vam je na početku preteško trčati 30 minuta, možete naizmjenice hodati i trčati. Inače, trčanje sagorijeva čak 2,5 puta više kalorija nego hodanje.

ČUVAJTE ZDRAVLJE Pijete kavu natašte? Evo što se događa u vašem organizmu...

3. Kardio 

Kardio vježbe će vam pomoći da izgubite višak kilograma, ali trbuh neće učiniti apsolutno ravnim. Potreban vam je pametan pristup vježbanju s kojim ćete i mršavjeti i jačati mišiće.

 4. Trbušnjaci

Fotolia | Autor: Fotolia Foto: Fotolia

Oni će ojačati trbušne mišiće, ali i cijelo tijelo. Lezite na leđa i stavite ruke na pod uz tijelo za ravnotežu. Polako podignite noge 10-15 puta tako da vam tijelo i noge čine pravi kut od 90 stupnjeva. Napredak ćete primijetiti ​​već za mjesec dana, piše Bright Side.

Plank je također vrlo efektna vježba za trbušnjake i struk. Radite ga dva do tri puta na dan po 30 sekundi. S vremenom, kako budete jačali, povećavajte duljinu izdržaja.

IZBJEGLI NESREĆU Vidite li smrtonosnu zmiju kraj djece? Mališani i majka nisu...

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

SLOMIO SE PRED KAMERAMA: Princ Harry zaplakao zbog Meghan, nije mogao izdržati

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message