Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
1 komentara

Radite ove joga vježbe sjedite li previše - za fleksibilnije bokove

Dobro zaokruženo vježbanje joge trebalo bi uključivati ​​nekakvu usredotočenost na bokove. Zapravo, gotovo je nemoguće izbjeći utjecaj na bokove, kaže instruktorica joge Katy Conicella

Foto: Dreamstime
1 komentara

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Jedna od najpoznatijih teorija o vježbanju pokazala se lažnom

Zategnutost u bokovima često se javlja zbog dugotrajnog sjedenja, jer su tada mišići kuka u skraćenom položaju. Nakon nekog vremena počne se javljati neugodna napetost u bokovima, pokreti postanu ograničeni. Joga je odlična opcija za rješavanje tog problema.

VJEŽBAJTE, MASIRAJTE SE Ne dajte da vam tijelo 'zahrđa': Jedite zdravo, ne sjedite dugo

Instruktorica joge Katy Conicella kaže da je pri pokušajima poboljšanja fleksibilnosti i pokretljivosti kukova izuzetno važno prepoznati kako se ne treba samo fokusirati na poze koje istežu naše kukove, već moramo ojačati i mišiće stražnjice te glutealne mišiće, a uz to i izdužiti mišiće s prednje i unutarnje strane nogu - kako bi kukovi dobili adekvatnu potporu.

- Dobro zaokruženo vježbanje joge trebalo bi uključivati ​​nekakvu usredotočenost na bokove. Zapravo, gotovo je nemoguće izbjeći utjecaj na bokove tijekom joge - rekla je i dodala da je važno najprije zagrijati tijelo, a tek tada krenuti sa istezanjem mišića koji okružuju kukove, prenosi Self.

Pogledajte u videu kako izgledaju joga vježbe za bolju fleksibilnost kukova:

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Žene silom žele na uređivanje noktiju: 'Glupost ne jenjava...'

POGLEDAJTE VIDEO: #ZAJEDNO24SATA - Ivan Pažanin, kuhar:

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message