Lifestyle

Komentari 6

Želite drugačiji život? Pokušajte s usvajanjem 7 jutarnjih rituala

Želite drugačiji život? Pokušajte s usvajanjem 7 jutarnjih rituala

Ono što radimo ujutro ima tendenciju obilježiti cijeli dan i odrediti raspoloženje. Iako se čine teškim za usvajanje - jutarnje vježbe, seks s partnerom ili pak samo uživanje u tišini učinit će puno za vašu psihu

Da biste započeli dan kako treba, morate steći dobre navike. Iako se neki rituali možda čine teškima za usvajanje, u konačnici će vam dokazano pomoći da se osjećate bolje.

POGLEDAJTE VIDEO:

1. Probudite se ranije

Žao nam je noćne sove, vrijeme je za prilagodbu. U anketi od 20 rukovoditelja koju navodi Laura Vanderkam, stručnjakinja za upravljanje vremenom i autorica knjige 'Što rade najuspješniji ljudi prije doručka', 90 posto njih je reklo da se radnim danom bude prije 6 sati. Na primjer, izvršni direktor PepsiCoa Indra Nooyi budi se u 4 i u uredu je najkasnije do 7. Upravitelj Disneya Bob Iger ustaje u 4:30 da čita. Izvršni direktor Twittera Jack Dorsey izlazi u 5:30 na trčanje.

Jutra su najproduktivnija doba dana i takva bi trebala biti, stoga se držite toga, piše Independent

2. Započnite dan vježbom

Postoje nadljudi koji žude za tim treningom prije izlaska sunca, no za sve ostale buđenje u cik zore da bi se oznojili i mučili vjerojatno ne zvuči idealno. Ipak, jutro je vjerojatno idealno vrijeme za vježbanje. Započinjući dan vježbanjem, spriječit ćete si da to odgodite ili uopće ne vježbate.

Razmislite o tome na sljedeći način: ako neki od najzaposlenijih ljudi na svijetu mogu naći vremena za vježbanje, možete i vi. Na primjer, izvršna direktorica Xeroxa Ursula Burns zakazuje satnicu osobnog treninga u 6 sati dva puta tjedno.

Bivši američki predsjednik Barack Obama svaki dan započinje s treningom snage i kardio treninga, dok izvršni direktor Twittera Jack Dorsey radi tri ponavljanja sedmominutnog treninga, piše Business Insider.

- To su nevjerojatno zaposleni ljudi. Ako oni nađu vremena za vježbanje i nemaju izgovora, to mora biti važno - ističe Vanderkam.

3. Pojedite pristojan doručak

Preskočite žitarice i pripremite si doručak s proteinima. Bolje je započeti dan s jajima nego sa šećerom koji će ubrzo pasti i donijeti vam osjećaj umora. Svi su zauzeti. Možda vam se čini teško pronaći vremena za kuhanje cijelog obroka ujutro, ali s time ćete dobiti više energije i vremena poslije.

4. Prvo se riješite najvažnijih zadataka

Tihi jutarnji sati mogu biti idealno vrijeme za fokusiranje na važan radni projekt bez prekida. Štoviše, to je idealno razdoblju u danu prije nego vam pažnju odvuku drugi - djeca, zaposlenici, šefovi.

Vanderkam koristi primjer poslovnog stratega koji je tijekom dana imao toliko novih sastanaka i neprestanih prekida da je osjećao da ne može ništa stići. Počeo je razmišljati o ranim jutarnjim satima kao o projektu, i potom je odabrao zadatak koji će rješavati svako jutro. Nitko ga nije ometao u 6:30 ujutro. Napokon se mogao koncentrirati.

5. Istuširajte se

Prema brojnim studijama, jutarnje tuširanje - ali s mlakom vodom, doista će vaše tijelo dovesti u stanje pripravnosti za dan. Osim što ćete se osjećati svježe, tuširanjem odmah nakon ustajanja uštedjet ćete vrijeme koje biste naknadno utrošili na njegu, jer ćete se odmah obući, našminkati itd.

6. Seksajte se - ili jednostavno razgovarajte s partnerom

Navečer je vjerojatnije da ćete se umoriti od dnevnih aktivnosti. Zbog toga se mnogi uspješni ljudi ujutro povezuju s partenerom. 

Osim toga, Vanderkam se pita, što može biti bolje od seksa pred zoru koji će vas energizirati za taj dan? Napokon, redoviti seks može vas učiniti pametnijima, povećati vaš prihod i sagorjeti kalorije.

Čak i ako nisu raspoloženi za seks ujutro, mnogi parovi koriste rane sate za razgovor. Na primjer, direktor BlackRocka i njegova supruga svako jutro putuju iz predgrađa u New York. Putovanje od sat vremena koriste za razgovore o životu, financijama, popisima obaveza u kućanstvu i planovima za tjedan.

7. Uživajte u tišini

Život može biti kaotičan. Često je teško pronaći slobodne trenutke u svom zauzetom rasporedu. Ako uvijek jurite uokolo ujutro, teško je zamisliti da možete odvojiti vrijeme za miran trenutak.

Ali takav odmor nije gubljenje vremena. Pokušajte rezervirati nekoliko minuta za tiho razmišljanje na početku svakog dana. Te mirne trenutke možete iskoristiti za meditaciju, zamišljanje budućeg uspjeha, molitvu ili zahvalnost.
 

Najčitaniji članci